اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

احداث درمانگاه تخصصی یکی از نیازهای اصلی مهرگان است

رییس شورای اسلامی شهر محمدیه و مهرگان گفت: یکی از نیازهای اصلی ناحیه شهری مهرگان ساخت بیمارستان و درمانگاه تخصصی است که همواره مورد تاکید شهروندان آن می باشد.

احداث درمانگاه تخصصی یکی از نیازهای اصلی مهرگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، جلسه شورای اسلامی شهر محمدیه با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان البرز و شهردار محمدیه در صحن شورا برگزار شد.

محمد روشن رییس شورای اسلامی شهر محمدیه در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از نیروهای بسیج به جهت برقراری امنیت در اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: یکی از نیازهای اصلی ناحیه شهری مهرگان ساخت بیمارستان و درمانگاه تخصصی است که همواره مورد تاکید شهروندان آن می باشد.

وی افزود: با توجه به افزایش مستمر جمعیت این منطقه، پیگیری احداث درمانگاه تخصصی در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت و بناست از طریق مدیران شهرستان و استان این موضوع پیگیری شود.

رییس شورای اسلامی شهر محمدیه با اشاره به کمبود سرانه درمانی در محمدیه و به ویژه مهرگان، خواستار تسریع در حل مشکلات اداری جهت ساخت درمانگاه شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول