اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

میز خدمت با حضور مدیران ارشد استان در نماز جمعه کرمانشاه برپا می‌شود

رییس سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، از برگزاری میز خدمت عمومی با حضور مدیران کل در راستای رفع مشکلات و معضلات در چهارم آذرماه در تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه استان خبر داد.

میز خدمت با حضور مدیران ارشد استان در نماز جمعه کرمانشاه برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، برزو شریفی رییس سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سازمان بسیج ادارات استان در هفته بسیج برنامه‌های متنوعی را با مشارکت فرمانده‌هان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج ادارات و مدیران کل ادارات و روسای دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌ها، برگزاری نشست‌های بصیرتی با حضور آحاد کارکنان و کارمندان دستگاه‌های دولتی، فضاسازی فرهنگی ئ تبلیغی با نصی پلاکارد و بنر در سطح شهر، ارسال پیامک تبریک، برگزاری کارگاه توانمندسازی فرمانده‌هان حوزه‌ها و پایگاه‌ها، برگزاری کارگاه ارتقاء سلامت اداری، برگزاری کارگاه مدیران تراز انقلاب اسلامی و برگزاری یادواره شهدای ادرات و کارمندان سرتاسر استان از جمله برنامه‌های تدارک دیده یرای هفته بسیج است.

رییس سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از برگزاری میزهای خدمت تخصصی و عمومی در حاشیه‌شهرها، مساجد، محلات و مناطق کم‌برخوردار خبر داد و گفت: میز خدمت تخصصی در راستای رفع موانع تولید در کارگاه‌های نیمه فعال و راکد استان با حضور مدیران ادارات مرتبط و با پشتیبانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان در شهرک‌های صنعتی و کارخانجات برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: میز خدمت عمومی با حضور مدیران کل در راستای رفع مشکلات و معضلات در چهارم آذرماه در تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه استان با حمایت استاندار کرمانشاه برگزار خواهد شد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول