اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فراخوان جذب مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه، از فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال ۱۴۰۱ خبر داد.

فراخوان جذب مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سلیمان شفیعی سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، از فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال ۱۴۰۱ خبر داد.

وی افزود: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند به مدت ۲ هفته تا ۱۵ آذرماه با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به آدرس https://jam.uast.ac.ir اقدامات لازم برای مراحل ثبت نام را انجام دهند.

سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه درخصوص فرآیند جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری، تصریح کرد: جهت ساماندهی بکارگیری مدرسان، نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شد و ظرفیت نهایی اختصاص یافته پس از تایید واحدهای استانی، به منظور تامین نیازها و کمبودهای موجود باتوجه به دوره‌های در حال اجرا و همچنین رشته‌های جدید در قالب گروه درس‌های تعیین شده، صورت گرفته است به نحوی که تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق زمان بندی مناسب صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان 28 سال و حداکثر سن 65 سال است و جذب مدرس بصورت بومی در واحدهای استانی صورت خواهد گرفت به‌طوری که پس از ثبت‌نام، تکمیل فرم‌ها و بارگزاری مستندات توسط متقاضی، اعتبارسنجی اطلاعات و مستندات متقاضیان در واحدهای استانی انجام شده و پرونده متقاضیان واجد شرایط در کارگروه­‌های بررسی صلاحیت علمی مطابق با شاخص‌های ارزیابی بومی شده، امتیازدهی می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه لیست رشته‌های استان کرمانشاه در فایل پیوست جهت مطالعه متقاضیان موجود است، اظهار کرد: ملاک ثبت‌نام قطعی متقاضیان در این فراخوان، تکمیل فرم‌های سامانه، پرداخت وجه و اخذ کد رهگیری است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول