اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۳.۵ تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در آبان ماه سال جاری ماموران پلیس در خراسان جنوبی، ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

۳.۵ تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز سه شنبه یکم آذر به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: بیش از ۲۸۰ هزار لیتر سوخت از قاچاقچیان طی یک ماه گذشته کشف شده است.

وی افزود: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک ماه گذشته ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران ۵۹۹ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده‌های نفتی نیز ۲۸۵ قاچاقچی را دستگیر کردند که ارزش ریالی کالاهای قاچاق و احتکار شده بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۳۳۳ سارق طی یک ماه گذشته، تاکید کرد: شهروندان در نگهداری اموال خود نکات ایمنی و حفاظتی را بیشتر رعایت کنند.

فرشید همچنین از انهدام باند سارقان تجهیزات دکل‌های مخابراتی در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: در این رابطه ۶۰ فقره سرقت نیز کشف شد.

وی اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت باطری و تجهیزات دکل های مخابراتی در سطح شهرستان درمیان، بلافاصله مراتب جهت حساسیت موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرشید ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک سارق را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند؛ مأموران با توجه به اظهارات متهم دستگیر شده یک سارق و یک مال‌خر دستگیر کردند.

وی یادآور شد: متهمان دستگیر شده به ۶۰ فقره سرقت باطری های دکل های مخابراتی اعتراف کردند و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول