اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اتفاقات اخیر یک برنامه راهبردی و همه جانبه از سوی دشمن برای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است

فرمانده نیروی انتظامی گلستان گفت: اتفاقات و جریانات اخیر در ایران اسلامی یک برنامه راهبردی و همه جانبه از سوی دشمن بصورت جنگ شناختی اداراکی امنیتی و نظامی از سوی دشمن برای نشان دادن ناکارامدی نظام جمهوری اسلامی است.

اتفاقات اخیر یک برنامه راهبردی و همه جانبه از سوی دشمن برای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سردار سعید دادگر فرماند انتظامی گلستان عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج طلاب و روحانیون با حضور طلاب و روحانیون تسنن و تشیع در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان اظهار کرد: جریانات و اتفاقات اخیر دشمن در کشور یک برنامه راهبردید و همه جانبه بصورت جنگ شناختی ادراکی امنیتی و انتظامی بوده و ریشه های آن که قابل تامل است محدود به قضیه مهسا امینی و یا اول مهر و یک هفته نبوده بلکه دشمن با همان نفوذ و همان فتنه گری در لایه های مختلف تلاش دارد تا مدیریت کشور را تحت شعاع قرار داده و نظام جمهوری اسلامی را ناکارامد نشان دهد.

وی تصریح کرد: دشمن در چند سال گذشته با ترفندهای مختلف مانند کمبود واکسن در زمان شیوع کرونا، مشکل کمبود کالاهای اساسی، مشکل کمبود سرم،و کمبود آنتی بیوتیک و غیره تلاش دارد تا ضمن عصبانی کردن مردم نظام را ناکارامد نشان دهدو شخص اول ممکلت را زیرسوال ببرد.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: تمام طراحی های دشمن در فتنه ها و اتفاقات ۷۸، ۸۸، ۹۸ و غیره در براندازی کشور ایران اسلامی به شکست منجر شد و امروز دشمن با تمام توان خود که نشان از ضعف و درماندگی وی است وارد میدان شده تا کشور را دچار التهاب کند.

وی ادامه داد: جریان کنونی دشمن بسیار پیچیده و خطرناک بوده و هدف دشمن در این جریانات این است تا هویت، ملیت، غیرت، دین و شرف نسل نوجوان و جوان ما را بگیرد و با القای تضادهای دینی جوانان را در بلاتکلیفی قرار دهند.

دادگر گفت: دشمن بفکر دختر کرد یا بلوچ و سیستانی ایرانی نبوده و از طریق برده داری مدرن و تروریسم ماهواره ای تلاش دارد تا لباس سیاه داعش را از تن وی بیرون کرده و بر تن دختران نوجوان و جوان ایرانی بکند.

وی بیان کرد: تاثیر فضای ماهواره ای و مجازی بر جوانان از تاثیر مواد مخدر خطرناکتر بوده و دشمن به نوعی در فضای مجازی افکار جوانان را به اسارت گرفته و به آنها را به شکل نوین برده خود می کند.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان ابراز کرد: دشمن در فضای مجازی به دنبال لشکرسازی کاذب و دروغ پردازی عمیق بوده و باید تمامی کلیپ ها و فیلم های آنها که بصورت فتوشاپ در امده را به نمایش گذاشت تا عمق دروغ و اخبار کذب آنها مشخص شود.

وی یاداور شد: خوشبختانه مردم ما جلوتر از نیروهای انتظامی و نظامی، امنیتی و اطلاعات فتنه های دشمن را خنثی می کنند. بیشتر افرادی که دستگیر شدند جوانان ناآگاه ما بوده که تحت تاثیر دروغ های کذب رسانه های معاند قرار گرفتند و با وجود اینکه نیروهای انتظامی خدوم جان خود را در این جریانات به خطر انداختند اما با صبوری تلاش می کنند تا به مردم عزیز آسیبی نرسد.

دادگر خاطرنشان کرد: تبیین و گفتمان در نسل جوان و بیان واقعیت ها، حفظ و تقویت انسجام ملی و اقتدار سه اصل مهم در برابر توطئه های دشمن بوده و می بایست از حالت پدافندی به حالت آفندی در برابر دشمن عمل کنیم.

روحانیون همواره پرچمدار و سکاندار نهضت ها بودند

مسئول عقیدتی نیروی انتظامی گلستان در این مراسم گفت: روحانیت همواره در طول اسلام در خط مقدم پرچمداری و سکانداری نهضت ها بوده و با وحدانیت و توحید و اندیشه ناب پیامبر اکرم (ص) به مبارزه با ظلم و ستم پرداختند.

حجت الاسلام علیرضا دیلم اظهار کرد: تفکر و اندیشه اسلامی ایران در منطقه و جهان در حال رواج بوده و ایران اسلامی همه کشورهای اسلامی را به وحدت دعوت می کند که این اندیشه دنیای غرب را به وحشت انداخته است.

وی تصریح کرد: دشمنان در حال القا کردن این موضوع هستند که روحانیون تشیع به فکر جداسازی شیعه و سنی بوده در صورتی که روحانیت شیعه چنین تفکرات غربی ندارند.

مسئول عقیدتی نیروی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: امروز می بایست از اندیشه ناب انبیا الهی و به ویژه پیامبر اکرم(ص) که همانا توحید و وحدانیت است در برابر تهدیدات دشمن استفاده شود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول