اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

یک هزار عنوان برنامه در هفته بسیج در ناحیه مقاومت امام رضا(ع) اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع) از برگزاری یک هزار عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح ناحیه مقاومت امام رضا (ع) خبر داد.

یک هزار عنوان برنامه در هفته بسیج در ناحیه مقاومت امام رضا(ع) اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید احمد قریشی فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به حماسه بزرگ مردم در تشییع شهدای امنیت در اصفهان، اظهار کرد: حماسه تشییع شهیدان محسن حمیدی، محمدحسین کریمی و اسماعیل چراغی از شهدای حادثه تروریستی اصفهان، از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا تجدید میثاق مردم شهید پرور این شهر با مقام معظم رهبری، آرمان‌های انقلاب اسلامی و محکومیت اقدامات تروریستی عده‌ای تروریست و اغتشاشگر و همچنین قدردانی از فداکاری‌های مردان امنیت بود.

وی افزود: شهیدان محسن حمیدی و محمدحسین کریمی از نیروهای مخلص این ناحیه بودند که در عرصه‌های مختلف در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب حضور پیدا می‌کردند و بحق شهد شهادت شایسته این نیروها بود.

قریشی در تبیین برنامه‌های هفته بسیج، با اشاره به نقش بسیج در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، گفت: امروز نهال نوپایی که در پنج آذر به فرمان امام خمینی(ره) کاشته شد، به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که با هدف خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف دفاعی، محرومیت‌زدایی، اجتماعی، فرهنگی، دینی، امدادی، امنیتی و اقتصاد مقاومتی منشأ برکات فراوان شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: الگوی مقاومت بسیج امروز در عرصه بین‌المللی منشأ اثر و تشکیل جبهه مقاومت در برابر استکبار و زیاده‌خواهی آمریکا و رژیم صهیونیستی است و در بُعد داخلی نیز حرکت به سمت تمدن ایرانی اسلامی را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: امسال هفته بسیج با شعار «بسیج خدمتگزار، خدمتگزار ملت ایران» از ۲۹ آبان تا پنجم آذر نامگذاری شده است که ظرفیتی برای معرفی خدمات بسیج در عرصه‌های مختلف است.

قریشی به برنامه‌های بسیجیان ناحیه امام رضا(ع) اصفهان در محدوده غرب شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: این ناحیه مقاومت به منظور گرامی‌داشت این هفته، بالغ بر یک هزار عنوان برنامه در زمینه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و تبیینی برای این هفته برنامه‌ریزی کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با بیان اینکه حفظ و تبیین راه شهدا یکی از اهداف بسیج است، اضافه کرد: در همین راستا برگزاری یادواره‌های شهدا در محلات و اقشار مختلف مثل دانش‌آموزی، دانشجویی، ادارات، دیدار و سرکشی از خانواده معزز شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، تولید محصولات رسانه‌ای از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

وی با اشاره به ضرورت تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه، تصریح کرد: اجرای سرودهای میدانی با مضامین انقلابی، تبیینی و امید آفرینی، برگزاری همایش اقتدار بسیجیان در روز سوم آذر ماه در غالب رژه موتوری از تمامی حوزه های مقاومت بسیج به سمت میدان شهدای امنیت و مانور اقتدار، اجرای برنامه‌های ورزشی مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و مسابقات فوتسال در سطح محلات و پایگاه‌هایی تحت پوشش ناحیه و همچنین تجلیل از نخبگان و فعالان بسیج از جمله برنامه‌های این ناحیه در این بخش است.

قریشی ارایه خدمات امدادی و محرومیت‌زدایی را از دیگر ابعاد خدمات بسیج برشمرد و اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی در بین اقشار نیازمند، اجرای اردوهای جهادی در عرصه‌های عمرانی،  بهداشت و درمان، علمی و آموزشی، دینی و مذهبی، محرومیت زدایی و همچنین دایر کردن میز‌های خدمت در سطح ادارات و پایگاه‌های بسیج بخش دیگری از برنامه‌های بسیج در هفته جاری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) جهاد تبیین را یکی دیگر از برنامه‌های بسیج برشمرد و خاطرنشان کرد: در همین راستا دیدار تصویری با رهبر معظم انقلاب و سخنرانی ایشان در جمع بسیجیان، برگزاری نشست‌های بصیرتی در زمینه‌های خانه و خانواده و جمعیت، روشنگری و بصیرت افزایی، ارتقای سواد رسانه‌ای بخش دیگری از برنامه‌های بسیج است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول