اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

آمادگی تیم ووشو پاس فراجا برای شرکت در لیگ برتر

دبیر هیات ووشو فرماندهی انتظامی ازآمادگی تیم ووشو پاس فراجا برای شرکت در لیگ برتر خبر داد.

آمادگی تیم ووشو پاس فراجا برای شرکت در لیگ برتر

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ رسول احمدی دبیر هیات ووشو فرماندهی انتظامی با بیان اینکه تیم ووشو پاس فراجا از اردیبهشت ماه امسال اردوهای خود را به صورت مستمر و شبانه روزی در فاتب پیگیری کرده است اظهار داشت: این تیم تاکنون توانسته از بین نیروهای مجرب و جوان که در سطح کشور آمادگی و علاقه خود برای خدمت در فراجا را به این هیات اعلام نموده اند، ترکیب نفرات خود را کامل کند تا با انگیزه بالاتر به مصاف رقبای خود رفته و برگ زرین دیگری به افتخارات فراجا بیافزاید.

وی افزود: ترکیب تیم امسال از جوانان مستعد و جویای نام تشکیل شده و تیم ووشو فراجا قصد دارد تا با توجه به حفظ قهرمان های دوره های گذشته و اضافه کردن نفرات جدید، علاوه بر دفاع از مقام نایب قهرمانی دوره گذشته به دنبال کسب قهرمانی در این دوره از مسابقات باشد.

سرهنگ احمدی افزود: دور رفت مسابقات لیگ برتر ووشو کشور از اواخر آذرماه آغاز می شود و از هفته دوم اسفند نیز دور برگشت این مسابقات برگزار خواهد شد. 

دبیر هیات ووشو پلیس خاطرنشان کرد: آقای حمیدرضا منصوریان سرمربی تیم ووشو پاس فراجا به عنوان مربی تیم ملی جوانان انتخاب شده و در آذر ماه به مسابقات جهانی در رده جوانان اعزام می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول