اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار فدوی: با آشوبگران و کسانی که به اموال مردم آسیب می‌زنند، قاطعانه برخورد می‌کنیم

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: حتماً با کسانی که در حوادث اخیر دست به جنایت، آشوب و تهدید زده و به اموال عمومی و اموال مردم آسیب رساندند، برخورد قاطع می‌کنیم.

سردار فدوی: با آشوبگران و کسانی که به اموال مردم آسیب می‌زنند، قاطعانه برخورد می‌کنیم

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مردم اصفهان درباره حوادث اخیر کشور اظهار کرد: ما به تکلیفمان عمل می‌کنیم نه به آنچه که دشمن تصور یا پیش بینی می‌کند. تکلیف ما بر مبنای آن چیزی است که فرمانده ما امر می‌کند و شرایط میدانی ایجاب می‌کند تا چگونه این تکلیف را عملیاتی کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: ما این دید را داریم که باید بین کسانی که  در خیابان ها هستند تفکیک قائل شویم. در واقع باید بین گروهی که دشمنی می‌کند و این دشمنی‌ها را طراحی کرده و گروهی که تحت تاثیر قرار گرفته است و عمل جنایتکارانه و خرابکاری و تهدید نکرده تفکیک قائل شد.

فدوی در پایان در برخورد با گروهی که مرتکب جنایت شده و دست به خرابکاری و تهدید می زند، تاکید کرد: حتما با کسانی که در حوادث اخیر دست به جنایت و آشوب و تهدید زده و به اموال عمومی و اموال مردم آسیب رساندند، برخورد قاطع می‌کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول