اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بهاروند:‌ بازی با ایران برای انگلیس راحت نخواهد بود/ احتیاجی به حمایت دیگران نداریم+فیلم

رئیس پیشین سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: امیدواریم همه مردم از تیم ملی حمایت کنند تا نتیجه خوبی بگیرد و احتیاجی هم به حمایت دیگران نداریم.

بهاروند:‌ بازی با ایران برای انگلیس راحت نخواهد بود/ احتیاجی به حمایت دیگران نداریم+فیلم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قطر، حیدر بهاروند در مورد اینکه تیم ملی کشورمان تا ساعاتی دیگر به مصاف انگلیس می‌رود، اظهار داشت: برای ما بازی مهمی است. امیدواریم با حمایت مردم نتیجه قابل قبولی بگیرد و ان‌شاءالله جایگاه کشورمان در دنیا روز به روز بالاتر برود.

وی افزود: ما نشان داده‌ایم که در روزهای سخت می‌توانیم کارهای سخت را انجام بدهیم. بازی با اسپانیا و پرتغال را فراموش نکنید. کمتر کسی فکر می‌کرد آن نتایج حاصل شود. می‌توانستیم مقابل اسپانیا نتیجه بهتری بگیریم. بازی ما با انگلیس بازی راحتی برای آنها هم نخواهد بود و به تیم‌مان ایمان داریم. ان‌شاءالله نتیجه خوبی بگیریم.

بهاروند در مورد موضع‌‌گیری‌های کی‌روش مقابل حاشیه‌سازی‌ها گفت:‌ او به تیمش تعصب دارد و این موضع‌گیری طبیعی است. او همیشه کنار تیمش است و به تیم ملی و کشور ایران تعصب دارد. به خوبی جواب رسانه‌ها را داد. برخی از رسانه‌ها می‌خواهند کارهای سیاسی و خارج از فوتبال انجام بدهند. ان‌شاءالله موفق نمی‌شوند. امیدوارم تیم ما با این بازیکنان و حمایت همه مردم کشورمان، بهترین نتایج را به دست بیاورد.

رئیس پیشین سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص تحریف صحبت‌های شب گذشته سرمربی انگلیس عنوان کرد: سرمربی انگلیس یا هر کشور دیگری بهتر است به تیم و کشور خودشان بپردازند. هیچ موقع خیری از این کشورها ندیدیم. چه بعد از انقلاب و چه قبل از انقلاب، نباید یادمان برود که چه بلایی سر کشورمان در جنگ جهانی اول آمد. آن‌ها بهتر است در مورد کشور خودشان صحبت و تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: رسانه‌هایی هم که دنبال سوء استفاده هستند قطعا مثل ضدانقلاب به دنبال تخریب کشور ما هستند و ان‌شاءالله به این نخواهند رسید. امیدواریم همه مردم از تیم حمایت کنند تا نتیجه خوبی بگیرد و احتیاجی هم به حمایت دیگران نداریم.

*این فیلم را ببینید.

 

 

 

پایان پیام/ ت 36

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول