اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بازدید ۵ ساعته دادستان کرمان از شرایط اغتشاشگران در بازداشتگا‌ه‌ها

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در بازدیدی پنج‌ساعته، مسائل مربوط به تغذیه، نگهداری، روند رسیدگی به پرونده‌های بازداشت‌شدگان و سایر موارد را مورد رسیدگی قرار داد.

بازدید ۵ ساعته دادستان کرمان از شرایط اغتشاشگران در بازداشتگا‌ه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی بخشی دادستان کرمان در بازدیدی پنج ساعته از بازداشتگاه‌های شهر کرمان و دیدار با جمعی از اغتشاشگران فریب‌خورده و دستگیرشدگان، حفظ امنیت و آرامش جامعه را خط قرمز دستگاه قضایی دانست و همگان را به رعایت قوانین و مقررات موجود کشور توصیه کرد.

وی از عاملان اغتشاشات اخیر که در حقیقت عمدتا فریب‌خورده هستند در راستای جهاد تبیین خواست درباره پاسخ به سوال های زیر تدبر کنند.

1- چرا آمریکا و اسرائیل مستقیما وارد جنگ سخت و نظامی با ایران نمی ‌شوند و سعی می‌کنند با فریب افراد داخلی، مشکلاتی و مزاحمت‌هایی را در کشور ایجاد کنند؟

2- دلیل علاقه ‌مریکا به حضور در منطقه خاورمیانه با وجود بعد فاصله بسیار زیاد با این منطقه، چیست و این کشور متخاصم در عراق، سوریه، افغانستان و ... به دنبال چیست؟

3- در صورت تسلط آمریکا و اسرائیل بر ایران، آیا وضعیت این کشور بهتر از افعانستان ،سوریه و عراق خواهد شد؟

4- دلیل صرف هزینه‌های میلیارد دلاری دولت‌های متخاصم برای راه‌اندازی شبکه‌های رسانه‌ای فارسی زبان و فعالیت مداوم علیه ایران اسلامی چیست؟

5- چرا دولت‌های متخاصمی که هزینه‌های میلیاردی برای راه‌اندازی شبکه‌های فارسی زبان پرداخت می‌کنند، در زمان نیاز مردم به دارو به‌ویژه برای بیماران خاص سکوت می‌کنند و داروی مورد نیاز شهروندان را تحریم می‌کنند؟

وی همچنین بر حفظ حقوق شهروندی مددجویان زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها تاکید کرد و در ادامه مباحث مربوط به تغذیه، نگهداری، روند رسیدگی به پرونده‌های بازداشت‌شدگان و سایر موارد را مورد رسیدگی قرار داد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول