اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

حمایت مخاطبان از اظهارات مهران رجبی/ آبرو شدی برای بازیگران

مهران رجبی بازیگر کشورمان که در مدت اغتشاشات اخیر تحت فشار و توهین قرار گرفته بود، در هیأت فدائیان حسین تقدیر شد و گفت: عزت دست خداست نه «فالوور» و «من و تو». این سخنان مورد حمایت مخاطبان خبرگزاری فارس واقع شد.

حمایت مخاطبان از اظهارات مهران رجبی/ آبرو شدی برای بازیگران

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، هیأت فدائیان حسین اصفهان (ع) پنجشنبه شب ۲۶ آبان‌ماه در مراسم هفتگی هیأت خود که با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی دانشمند و مرثیه‌خوانی سید رضا نریمانی برگزار شد، از تلاش‌ها و هنرمندی‌های مهران رجبی بازیگر کشورمان که این روزها در معرض آماج حملات بسیاری از سوی ضدانقلاب قرار گرفته است، تقدیر کرد.

مهران رجبی: عزت را «فالوور» و «من و تو» نمی‌دهد

مهران رجبی در این مراسم سخنرانی کوتاهی داشت که می‌توانید اینجا بخوانید. او در بخشی از آن اظهار داشت: چون کار به جان رسید، جان باید داد. ما بچه حزب‌اللهی هستم، چیزی نداریم که پنهان کنیم. خیلی توهین می‌شنیدم که کدام سوراخ موش هستی و چرا چیزی نمی‌گویی؟ فحش هم می‌دادند.

وی افزود: من ۶۱ سال دارم و خیلی معدلم الف باشد، ۱۹ سال دیگر زنده‌ام و بعدش زیر خاک هستم. من باید جواب چِشم‌های قاسم سلیمانی را بدهم. جواب ماشاءالله لطفی را که کنار هم در سوسنگرد می‌جنگیدیم، بدهم. جواب این‌ها را باید بدهیم. حالا امروز مهران رجبی مهم شده‌ای! بعد در سوراخ موش پنهان شدی؟ جایی که باید چیزی بگویی ساکت شدی.

رجبی گفت: عزت را خدا می‌دهد، عزت را «فالوور» و «من و تو» نمی‌دهد. بنده در این ۲ ماه سیبل اول فضای مجازی کشور بودم.

آبرو شدی برای بازیگران

این سخنان در خبرگزاری فارس منتشر شد که تا زمان انتشار این گزارش ۲۰۶ مخاطب در بخش نظرات این خبر، اظهار نظر داشتند. نظراتی که اکثراً رویکرد حمایتی از مهران رجبی هنرمند خوب کشورمان دارد و از اظهار نظر او تقدیر و تشکر کردند. یکی از مخاطبان به صورت ناشناس نوشت: «ماشاء الله آقا مهران آبرو شدی برای این صنف و الگویی برای بازیگران فروشنده شرف و وطن»

درود بر هرکسی که صادقانه ایران رو دوست دارد

مخاطب دیگری با نام رامین نوشت: «مهران رجبی یک بازیگر همیشه دوست داشتنی، عزیز و محبوب است. تا وقتی راحتی هست همه فدایی وطن هستند اما وقتی سختی می‌آید، مرد از نامرد مشخص می‌شود. حتی اگر مثل من معترضم باشی وقتی می‌بینی رویای تجزیه کشورت را دارند؛ وقتی می‌بینی یک عده به اسم اعتراض تو، کشور و مردمت را به خطر می‌اندازند، اگر یک وطن دوست واقعی باشی، پشت آرامش و امنیت وطنت می‌مانی. درود بر هرکسی که صادقانه ایران رو دوست دارد»

آقای رجبی در اصل، قانون خداوند را یاری کردید

مخاطب دیگری با عنوان ناشناس نوشت: «احسنت به شما جناب مهران رجبی مطمئن باشید، به همان خدایی که توکل کردید و در اصل، قانون خداوند را یاری می‌کنید، خدای بزرگ شما را عاقبت بخیر خواهد کرد. آیت الله قاضی فرمودند عاقبت بخیری با دین کامل از دنیا رفتن است»

شعور هر شخصی از برخوردش مشخص می‌شود

مخاطب دیگری با نام مرضیه نوشت: «این افرادی که به شما توهین می‌کنند، یک مشت عقده‌ای پُر از نفرت و کینه هستند. شما کار اشتباهی نکردی. شعور هر شخصی از برخوردش مشخص می‌شود. به این جماعت ابله نباید پاسخگو باشید. خدا خودش بد و خوب آدم‌ها را می‌داند و رسیدگی می‌کند.»

دمت‌گرم آقای رجبی

مجید بختیاری مخاطب دیگری بود که در بخش نظرات این مطلب نوشت: «واقعاً مرد می‌خواهد که قید آبرو و معروفیتش را برای راه حق و درست بزند. دمت‌گرم آقای رجبی. معلوم نیست اگر ما جای ایشان بودیم که هزاران نفری که روزی با او عکس می‌گرفتند الان ممکن است به او فحش بدهند نیز همین رفتارها را می‌کردیم.»

مهران رجبی همراه مردم‌ترین چهره‌های شناخته شده است

مخاطب دیگری با عنوان ناشناس نوشت: «انصافا، مهران رجبی یکی از بی‌حاشیه‌ترین و همراه مردم‌ترین افراد شناخته شده در کشور است.»

مهران رجبی، نمک خورده‌ای که نمکدان را نشکسته است

ناشناس دیگری نوشت: «احسنت بر این بازیگر خداپرست و وطن دوست و محبوب ملت شریف و بزرگوار ایران. نمک خورده‌ای که نمکدان را نشکسته است. چندین برابر این مرد، افرادی هستند که در همین رشته‌های کاری مشغول هستند اما پشت به نظام کرده و هزاران هزار بد و بیراه گفتند. درود بر این فرد محبوب و مردمی و صد البته مؤمن و خداترس و ملت و کشور دوست.»

این خلوص شما هزاران برابر ارزش داشت

مخاطب دیگری نوشت: «آقای رجبی واقعاً بازی شما درجه یک هست. این صحبت‌های شما و خلوص شما هزاران برابر ارزش داشت. خدا ان شاءالله اجر شما را بدهد که مثل یک عده تهی مغز آتش بیار نشدید.»

شرافت و نجابت از سر و روی شما می‌بارد

مخاطب دیگری نوشت: «لقمه حلال خوردی که هنرمند شدی، اگر حرام خور بودی سلبریتی شده بودی. شرافت و نجابت از سر و روی شما می‌بارد، نه مثل برخی که وطن‌فروشی و بی‌غیرتی از سر و روی آن‌ها می‌بارد

درود به شرفت که خون شهدا را از یاد نبردی

کمیل مخاطب دیگری بود که نوشت: «درود به شرفت که خون شهدا را از یاد نبردی. خدا عمر با عزت به شما بدهد که از حاج قاسم عزیزتر از جانم هم یادی کردی.»

سلبریتی واقعی مهران رجبی است

سعید رفیعی هم نوشت: «عزت دست خداست. دوستت داشتم الان بیشتر دوستت دارم. مرد می‌خواهد در این کثافت بازار سلبریتی‌ها، پای اعتقادش محکم حرف بزند. سلبریتی واقعی مهران رجبی عزیز.»

مهران رجبی سنگ زیرین آسیاب شد ولی شرافت خود را حفظ کرد

مخاطب دیگری نوشت: «آزمون سختی بود و تا اینجا بسیاری مردود شدند! البته در این امتحان و سلسله حوادث تلخ، ماهیت و عیار خیلی‌ها مشخص شد و مردودی‌های فراوانی از طیف‌های مختلف جامعه و افراد گوناگون به‌جا ماند! درود به امثال آقای مهران رجبی که در کشاکش روزگار سنگ زیرین آسیاب شدند ولی شرافت و مردانگی خود را حفظ کرده و تهدیدها و فحاشی و تهمت‌ها را به جان خریدند اما رنگ نباختند و اسیر حوادث روزگار و زورگویی مزدوران وطن فروش نشدند!»

 

صحبت‌های مهران رجبی در هیأت فدائیان حسین

از شنیدن این صحبت‌ها بغض شوق کردم

مخاطب دیگری نوشت: «بارها و بارها شنیدن این صحبت‌ها جا دارد و بسیار دلنشین است. امیدوارم باز هم و طولانی‌تر از این صحبت‌ها بشنویم. آدم از شنیدن این صحبت‌ها بغض شوق می‌کند. آیا حتی به شهادت رساندن بسیجیان ما توسط تروریست‌ها به این صورت انسانی است؟

ما هم مثل شما پشت کشورمان هستیم

مخاطب دیگری با نام لیلا نوشت: «درود به شرفت آقای رجبی. در فضای مجازی پشت سر شما چند خائن وطن فروش پست گذاشتند و من آنقدر در حمایت از شما و علیه کارشان پست گذاشتم که خدا می‌داند. شما جزو هنرمندان خودفروخته نیستید که دائم علیه شرایط نابسامان کشور غر می‌زنند. شما مرد عمل هستید. مثلاً از صداوسیما انصراف دادند که چی شود؟ این‌ها خائن هستند. مردم ایران چند تا جوان خام فریب خورده نیستند. به شرایط اعتراض داریم ولی به معنی این نیست که کشورمان را بفروشیم و یا خیابان ببندیم و آتش بزنیم. ما هم مثل شما پشت کشورمان هستیم.»

زمستان می‌رود و روسیاهی برای سلبریتی‌های بی‌هویت می‌ماند

علی سعادت نیز نوشت: «مهران رجبی عزیز، هنرمند حقیقی تو هستی. ممنون که در این روزها، دل ایرانیان را شاد کردی. بالاخره زمستان می‌رود و روسیاهی برای سلبریتی‌های بی‌هویت می‌ماند. قطعاً یاد و شجاعت تو در دل‌ها و اذهان مردم عزیز و شهید داده می‌ماند.»

هر کس دین دارد، این حکومت را هم می‌خواهد

هلیا مخاطب دیگری بود که در این خبر نوشت: «مهران رجبی عزیز، خیلی از سلبریتی‌ها فقط برای محبوبیت بین مردم، موضع مخالف در این دوران گرفتند. کسی که بتواند رودرروی آشوبگران بایستد قطعاً مرد است. هر کس دین دارد، این حکومت را هم می‌خواهد. مانند مهدی ترابی و وحید امیری که همه می‌دانند مومن و مسلمان هستند.»

پشت حق ایستادی با اینکه می‌دانستی به تو هجمه می‌شود

مخاطب دیگری نوشت: «درود به تو با شرف که پشت حق ایستادی با اینکه می‌دانستی مورد حمله قرار می‌گیری. خواهی نشوی رسوا همرنگ حقیقت شو.»

شیرمردی مانند شما مایه عزت بازیگران شد

زینب نسیمی هم نوشت: «زنده باشید آقای رجبی، در این زمانه که بسیاری از همکاران شما در این امتحان بزرگ مردود شدند یا خفقان سکوت گرفتند، شیر مردی مانند شما مایه عزت و آبروی صداوسیما و سینمای ایران شد.»

آقای رجبی محبوب دل مردم ایران شدید

مخاطبی با عنوان یک ایرانی هم نوشت: «درود بر شما آقای رجبی. مردم ایران ۸۵ میلیون نفر هستند، آن سلبریتی‌های خائن به وطن که توهین می‌کنند، مردم ایران نیستند. آن اغتشاشگر سلاخ که در خیابان هموطن را سلاخی می‌کند، مردم ایران نیستند. مردم ایران خیل عظیم جمعیت دیروز و امروز در مراسم تشییع جنازه شهدا هستند. شما آقای رجبی محبوب دل مردم ایران شدید. درود بر شما»

خوشحال باش که از چشم بدخواهان نظام افتادی

مخاطب دیگری نیز نوشت: «از اینکه از چشم بدخواهان افتاده‌ای باید خوشحال هم باشی، مهران جان! هیچ اهمیتی به این جوسازی‌ها نده؛ چون کف روی آب می‌رود و این آب است که می‌ماند. چند وقت دیگر ان شاء الله هیچ خبری از این شرارت‌ها نخواهد بود و کسانی که در لشکر دشمن بودند روسیاه خواهند بود.

پشت این دستورها، دستور شیطان بزرگ است

دیگری نیز نوشت: «در پشت این دستورها دستور شیطان بزرگ و دستور ابلیس است. واقعاً من هم معتقدم دوری از خدا و بی‌نمازی باعث این فتنه جدید است. خداوند مهربان، مهران رجبی عزیز و دوست داشتنی را همیشه شاد و سلامت و عزتمند و غرق در نعمت قرار دهد.»

در فتنه سخت زمان، نمره بیست گرفتی

مخاطب دیگری با عنوان الما نیز نوشت: «درود بر شرفت. درود بر نان حلالی که خوردی. در فتنه سخت زمان، نمره بیست گرفتی. درود بر معرفتت. درود بر ایران و ایرانی دوست.»

کاش سلبریتی‌ها ذره‌ای از شخصیت مستقل تو را داشتند

محب دلیر هم نوشت: «من عکس پروفایلم را از مهران رجبی گذاشتم. واقعاً این مرد را از قبل خیلی دوست داشتم ولی الان دیگر دلی عاشقش شدم. کاش سلبریتی‌ها ذره‌ای از شخصیت مستقل تو را داشتند.»

هر دو مهرانند لیکن این کجا و آن کجا

محسنی نیز نوشت: «درود به مهران رجبی عزیز که در این روزها مدعیان آزادی خواهی بیشترین اهانت و توهین‌ها را به او کردند. هر دو مهرانند لیکن این کجا و آن کجا»

شیر مادر حلالت باشد

محسن نیز مخاطب دیگری بود که نوشت: «احسنت، شیر مادر حلالت باشد. کاش صداوسیما این کلیپ را زیاد پخش کند، الان خیلی به این کلیپ‌ها احتیاج داریم.»

آن‌هایی که خداحافظی کردند، ترسو هستند

مخاطب دیگری نیز نوشت : «دمت گرم، آقای رجبی! خدا بهت عزت بده. دوست دارم! بعضی از این‌هایی که خداحافظی می‌کنند، ترسو هستند و حواسشان نیست که استدلالشان پر از دروغ است. می‌گویند: ما به عشق شاد کردن مردم آمدیم. حالا که شاد نیستند، می‌رویم. اگر برای شاد کردن آمدید و الآن شاد نیستند و اگر هنر و جرأت داری حالا وقت عمل است. هنوز بلد نیستند که ما یک خانواده‌ایم. خانواده فقط به درد پول گرفتن و لایک گرفتن و عکس سلفی گرفتن که نمی‌خورد. وقتی برای یکی مشکلی پیش آمد همه خانواده باید در کنار هم باشند. نه اینکه بگویند تا حالا که پول می‌دادید و برام دست می‌زدید خوب بود ولی حالا که به مشکل خوردید خداحافظ!»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول