اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

عامل کلاهبرداری فروش زمین فاقد هویت در شیروان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری یک کلاهبردار با ترفند فروش زمین‌های فاقد هویت به مبلغ 2 میلیارد ریال خبر داد.

عامل کلاهبرداری فروش زمین فاقد هویت در شیروان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ مجید یگانه پور‌، فرمانده انتظامی شیروان با اعلام دستگیری عامل کلاهبرداری با ترفند فروش زمین های فاقد هویت در این شهرستان، اظهارکرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان شیروانی مبنی بر کلاهبرداری با چک برای خرید ملک و زمین به دایره قضایی مراجعه نمود که بلافاصله ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی گفت: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که شخصی با فروش زمین های فاقد هویت درسطح بنگاه های املاک با ترفند خاصی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می نماید لذا بلافاصله مراتب شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شیروان افزود: پس از دستگیری متهم مشخص شد که وی با روش فروش زمین های فاقد سند موفق به کلاهبرداری به مبلغ ۲ میلیارد ریال شده که آن را نیز به حساب شخصی وابستگان خود واریز کرده و هیج گونه زمینی به خریدار تحویل نداده است.

سرهنگ یگانه پور  با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی به بزه انتسابی معترف و سپس به مرجع قضایی معرفی شد خاطر نشان کرد: شهروندان قبل از انجام هر گونه معاملات ملکی از صحت اسناد و مدارک مطمئن یا از طریق اداره ثبت اسناد نسبت به ملک مورد نظر استعلام تا در دام کلاهبردارن گرفتار نشوند.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول