اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاج‌صفی: سورپرایز خاصی نداریم/ امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم فردا مقابل انگلیس نتیجه خوبی بگیریم.

حاج‌صفی: سورپرایز خاصی نداریم/ امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قطر، احسان حاج صفی در نشست خبری پیش از مسابقه با انگلیس اظهار داشت: با مردم همدرد هستیم. تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و روز به روز هماهنگ تر شدیم و بازی خوب و دوستانه‌ای مقابل تونس انجام  دادیم. نقاظ ضعف مان را برطرف کردیم. خدا را شکر صدرصد برای بازی با انگلیس هستیم. خوشبختانه مصدومیتی نداریم.

وی افزود: امید ابراهیمی تنها مصدوم تیم ماست و امیدواریم هرچه زودتر دوران مصدومیتش را پشت سربگذارد.

حاج صفی در مورد تیم انگلیس گفت: همه می‌دانند این تیم یکی از بهترین تیم‌های دنیاست و حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم فردا بازی خوبی انجام بدهیم و در آخر امیدوارم فردا با امتیاز از میدان خارج شویم و مردم را خوشحال کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه سورپرایزی برای بازی فردا دارید گفت: خیر؛ سورپرایز خاصی نداریم و در بازی با تونس روی دو اتفاق گل خوردیم. در بازی با اروگوئه و سنگال هم این اتفاقات بود. بازی را خوب شروع کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. در بازی با تونس هم با وجود انجام بازی خوب توپ هایمان گل نشد.

وی تاکید کرد: انگلیس تیم خوبی است و نفرات خوبی دارد ولی ما هم یک تیم هستیم و بهترین عملکردمان را در زمین اجرا خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

بازیکن تیم ملی در مورد شرایط روحی و روانی تصریح کرد: شرایط کشورمان خوب نیست و این را بازیکنان هم می‌دانند اما فردا یک بازی خیلی مهم داریم. در تورنمنت‌ها، بازی‌های نخست خیلی مهم است و امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

کاپیتان تیم ملی در مورد شرایطی که در ایران وجود دارد و بازیکنان چه احساسی در این مورد داردند، گفت: ما اینجا هستیم و دلیلش این نیست که به مردم احترام نگذاریم و هرچه داریم از مردم داریم و صدای مردم باشیم در اینجا هستیم که سخت بجنگیم و تلاش کنیم و گل بزنیم و گل را به مردم ایران تقدیم کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول