اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ابوترابی: حمایت‌ها از کسب و کارهای اینترنتی گامی مهم در انتقال از پیام‌رسان‌های خارجی به پیام‌رسان‌های داخلی است

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات دولت در حمایت از کسب و کارهای اینترنتی برای انتقال از پیام‌رسان‌های خارجی به پیام‌رسان‌های داخلی گامی مهم برای اجرایی‌سازی این امر است.

ابوترابی: حمایت‌ها از کسب و کارهای اینترنتی گامی مهم در انتقال از پیام‌رسان‌های خارجی به پیام‌رسان‌های داخلی است

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدامات حمایتی دولت از کسب و کارهای اینترنتی در پلتفرم‌های داخلی گفت: این اقدام دولت گامی مهم در نقل مکان کردن فعالان اقتصادی در فضای اینترنت از پیام‌رسان‌های خارجی به پیام‌رسان‌های داخلی است.

وی افزود: واقعیت این است که دیر یا زود باید کار نقل و انتقال فروشگاه‌های اینترنتی از پیام‌رسان‌های خارجی به پیام‌رسان‌های داخلی اتفاق می‌‌افتاد؛ چراکه پیام‌رسان‌های خارجی برای ما امن نیست.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فعالیت در پیام‌رسان‌های خارجی مانند این است که ما در مسیر سیل خانه بسازیم؛ چراکه اختیار این پیام‌رسان‌ها با ما نیست بلکه با دشمن ماست، و وقتی سیل بیاید و تدبیر خصمانه‌ای اتخاذ شود، کسب و کارهای شهروندان ما در فضای پیام‌رسان‌های خارجی با مشکل جدی مواجه می‌شوند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: دولت مشوق‌های خوبی برای اجرایی شدن این موضوع در نظر گرفت که اقدامی قابل تقدیر و قابل حمایت است و باید هرچه زودتر اجرایی و عملیاتی شود و مردم ثمرات آن را ببینند.

وی افزود: بهترین کار همین است که در فضایی امن در پیام‌رسان‌های داخلی زمینه برای کسب و کارهای اینترنتی افراد فراهم شود و ما ضمن تقدیر از حمایت‌های دولت در این باره، حمایت‌های هرچه بیشتر در این راستا را لازم می‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ رای اولین‌بار در کشور 28 نوع حمایت برای رونق کسب و کارهای اینترنتی در آیین‌نامه حمایت از توسعه سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال دیده شده است. این آیین نامه مصوب کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت است.

مجلس و دولت در تهیه این آیین نامه مشارکت کرد‌ه‌اند و وزارت ارتباطات و وزارت اقتصاد همکاران کلیدی در تنظیم آن هستند. جزئیات این حمایت‌ها را اینجا بخوانید.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/ ت 42

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول