اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

نمایشگاه عکس «گیان ایران»/ روایتی از حضور جهادگران بسیجی در مناطق کردزبان و سنی نشین+عکس

نمایشگاه عکس «گیان ایران» روایتی از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم سردشت آذربایجان غربی در دانشگاه تهران برگزار شد.

نمایشگاه عکس «گیان ایران»/ روایتی از حضور جهادگران بسیجی در مناطق کردزبان و سنی نشین+عکس

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران نمایشگاه عکس «گیان ایران» که روایتی از اردو جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم سردشت آذربایجان غربی است در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این زمینه مریم رحیمی عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی فارس گفت: نمایشگاه عکس "گیان ایران"، روایتی تصویری از فعالیت ها و خدماتی است که دانشجویان در تابستان امسال در منطقه سردشت آذربایجان غربی ارائه دادند.

 

 

فعالیت کانون خدمت‌رسانی دانشگاه تهران  در مناطق کردزبان و سنی نشین

وی افزود:‌کانون خدمت‌رسانی دانشگاه تهران که از سال ۱۳۸۲ شروع به کار کرده است، قدیمی ترین گروه جهادی دانشجویی کشور است که در دانشگاه تهران شکل گرفت.

رحیمی تاکید کرد: از اوایل دهه ۹۰ این کانون در منطقه کردزبان و سنی نشین سردشت حدود ۴ سال خدمت‌رسانی انجام داده‌است و امسال نیز بعد وقفه‌ای چند ساله در منطقه‌ای دیگر از سردشت فعالیت خدمت‌رسانی انجام داده است.

 

 

روایت دانشجوی جهادی از حضور در مناطق محروم

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه افراد می‌توانند با فعالیت‌های مختلف انجام شده در این اردوها آشنا شوند و علاوه بر آن برای توصیف دقیق‌تر از فضای اردوهای جهادی، بخشی از نمایشگاه داستانی تصویری از اتفاقات اردوهای جهادی روایت می‌کند، داستانی که از زبان یک دانشجوی شرکت کننده در اردو است و تجربیاتی که پیدا می‌کند و در نهایت به پاسخ این سوال می‌رسد که چرا در این اردو شرکت کرده است.

 

 

غرفه‌هایی برای ثبت نام دانشجویان علاقمند به خدمت رسانی

عضو شورای مرکزی بسیج در پایان گفت:‌ در کنار این بخش، کانون خدمت‌رسانی غرفه هایی را در نظر گرفته است برای ثبت نام دانشجویان، اساتید و افرادی که تمایل به تدریس دروس متوسطه به دانش آموزان مناطق محروم دارند و همچنین غرفه ای برای جمع آوری کتب درسی که عواید آن در مناطق محروم مورد استفاده قرار بگیرد.

در ادامه تصاویر دیگر از نمایشگاه عکس گیان آورده شده است: 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ ت 58

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول