اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

حیوون زبون بسته!

روزنامه کیهان نوشت:حمایت اسرائیل از اغتشاشگران و تروریست‌های اجاره‌ای که نیازی به توئیت ندارد، ننه قمر هم می‌داند رژیم صهیونیستی پشت صحنه داعش و داعشی‌هاست.

حیوون زبون بسته!

به گزارش خبرگزاری فارس روزنامه کیهان در بخش گفت و شنود در مطلبی تحت عنوان «حیوون زبون بسته!» نوشت:

گفت: نفتالی بنت، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی خطاب به اغتشاشگران اجاره‌ای توئیت زده و نوشته «‌مردم اسرائیل پشتیبان شما هستند. امیدوارم به تهران آزاد سفر کنم‌»!

گفتم: از کی تا به حال اشغالگران فلسطین که با قتل‌عام و آواره کردن ملت مظلوم فلسطین سرزمین آنها را غصب کرده‌اند «مردم اسرائیل»! شده‌اند؟!

گفت: حمایت اسرائیل از اغتشاشگران و تروریست‌های اجاره‌ای که نیازی به توئیت ندارد، ننه قمر هم می‌داند رژیم صهیونیستی پشت صحنه داعش و داعشی‌هاست.

گفتم: ولی اسرائیل با این اعتراف صریح زمان انتقام سخت از صهیونیست‌ها را جلو ‌انداخته و باید منتظر روزهای خونین اشغالگران در سرزمین‌های اشغالی باشد!

گفت: حیوونکی نفتالی بنت بد‌جوری پته اسرائیل را روی آب ‌انداخته است!

گفتم: یارو نیاز به دستشویی داشت، هرچه گشت جای خلوتی پیدا نکرد. وارد ساختمانی شده و در یک جای تاریک مشغول شده بود که ناگهان ده‌ها نور‌افکن روشن شد! حالا نگو که حیوون زبون‌بسته روی سن تئاتر رفته بود!

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول