اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح ۱۶ پروژه محرومیت‌زدایی در هفته بسیج سوادکوه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه از افتتاح ۱۶ پروژه محرومیت‌زدایی و اجرای ۲۵۰ برنامه هفته بسیج در سوادکوه خبر داد.

افتتاح ۱۶ پروژه محرومیت‌زدایی در هفته بسیج سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، محمد‌باقر قزلباش عصر امروز در جمع خبرنگاران سوادکوه با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: احساس مسؤولیت اولین رکن فعالیت بسیج است و اجرایی‌شدن آن به جهاد تبدیل می‌شود و بصیرت به معنای شناخت حق و باطل، شاخص دوم بسیج است که التزام عملی به ولایت فقیه دارد و بسیجیان در عرصه سازندگی، ماموریت دفاعی، آموزشی، امنیتی فعالیت دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با بیان اینکه نسخه شفابخش حل مشکلات جامعه تفکر بسیجی است، گفت: کسانی که بسیج را زیر سوال می‌برند، بسیج را نشناختند.

وی از برگزاری ۲۵۰ برنامه کلی و ۷۰ برنامه شاخص به صورت قرارگاهی در سوادکوه برای هفته بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته بسیج به صورت ترکیبی است و هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر برگزار می‌شود.
 

قزلباش، تشکیل ستاد پشتیبانی، هشت برنامه ورزشی، پنج برنامه فرهنگی و جشنواره‌های خانوادگی، دو مورد اعزام پزشکان در مناطق محروم، راه‌اندازی فروشگاه دائمی محصولات فرهنگی حجاب و عفاف در پل‌سفید و آمادگی همکاری برای راه‌اندازی فروشگاه محصولات فرهنگی در زیراب، برگزاری جلسات جهاد تبیین، اردوی راهیان تحول و پیشرفت، اجتماع بزرگ پنج آذر، دیدار با خانواده شهدا و بسیجیان، ۱۶ پروژه محرومیت زدایی شامل افتتاح چهار خانه محروم و دو کارگاه اشتغال‌زایی و آب‌رسانی به روستا‌ها بخشی از برنامه‌های ما در هفته بسیج امسال است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن آن است که مجموعه نظام را ناکارآمد جلوه دهد و در شهرستان سوادکوه هم دولت تلاش می‌کند تا به مردم خدمت کنند، گفت: جهاد تبیین در افشار مختلف جامعه گسترش پیدا کند و مطالبه‌گری عدالت‌خواهانه هم مورد توجه باشد.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول