اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

فارس من| امضاهایی برای تشکر از نیروهای حافظ امنیت/ سردبیر پویش: حافظان امنیت اسطوره‌های کشور هستند

تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس پویشی را تحت عنوان(تشکر از ناجا و سپاه در برقراری امنیت کشور) در سامانه فارس من به ثبت رسانده و به نوعی تشکر خود را از حافظان امنیت با راه اندازی این پویش نشان داده اند.

فارس من| امضاهایی برای تشکر از نیروهای حافظ امنیت/ سردبیر پویش: حافظان امنیت اسطوره‌های کشور هستند

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: حافظان امنیت این روزها محبوب قلوب میلیون‌ها ایرانی هستند؛ حافظانی که اگر نبودند امروز جای جای ایران صحنه جنگ و خونریزی و بمب گذاری و ترور شده‌بود.

مردم ایران به خوبی می‌دانند که اگر لحظه ای در کشور امنیت از بین برود، دیگر فرصت هیچ کسب و کار و زندگی و تفریح و آسایشی نخواهد بود، به خوبی می‌دانند طلایه دار ایجاد امنیت در کشور کسانی هستند که این روزها در خط مقدم برخورد با آشوب گران قرار دارند و جانشان را سپر بلای امنیت کشور کرده اند.

در همین راستا، تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس پویشی را تحت عنوان(تشکر از ناجا و سپاه در برقراری امنیت کشور) در سامانه فارس من به ثبت رسانده و به نوعی تشکر خود را از حافظان امنیت با راه اندازی این پویش نشان داده اند.

سردبیری که این پویش را به ثبت رسانده در گفتگو با خبرنگار سیاسی فارس می‌گوید: در همه جای دنیا تندیس کسانی که جانشان را برای امنیت مردم سپر بلا کرده در معابر و خیابان می‌گذارند و به آن‌ها به دید اسطوره ها نگاه می‌کنند.

سردبیر این پویش  در ادامه معتقد می‌گوید: با تروریست‌ها و افرادی که به حافظان امنیت و نیروهای نظامی و امنیتی حمله کرده و قصد آشوب گری دارند به هیج عنوان نباید مماشات کرد.

در پایان شما هم اگر مایلید می‌توانید از اینجا در امضای این پویش سهیم باشید.

پایان پیام/ ت 93

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول