اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جشن وصلت زوج جوان عطر و بوی شهدایی گرفت + عکس

‌زوج جوان چالوسی جشن مقدس پیوند ازدواج خود را در کنار شهدای گمنام چالوس گره زدند.

جشن وصلت زوج جوان عطر و بوی شهدایی گرفت + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، «رضا خفتان‌پناه» اهل مشهد و «هدی قمی‌تبار» اهل چالوس هر دو از خادمان امام رضا (ع) نیت کردند که زندگی خود را به نام شهدا که زندگی سراسر ساده و بی‌تکلفی داشتند آغاز کنند.

در این روز‌ها که مشکلات اقتصادی برزندگی تک تک مردم سایه افکنده و برخی از جوانان را نگران از تشکیل زندگی مشترک و هزینه‌های بالای آن کرده است، برخی‌ها تصمیم می‌گیرند با وجود همه این مشکلات زندگی خود را با مسائل معنوی، به سادگی و با یک توکل پای سفره عقد بنشینند تا زندگی‌شان برکت وجود شهدا را یابد.

سنت زیبای برگزاری مراسم عقد و عروسی در کنار مزار شهدا، کار فرهنگی زیبایی است که روز به روز در حال گسترش است.

 

زوج‌های جوان بر مزار شهدای گمنام یا شهیدی که به آن ارادت دارند و زندگی‌اش را سرلوحه‌شان قرار داده‌اند حاضر می‌شوند و در جمع صمیمی مهمانان‌شان، مراسم عقد یا عروسی‌شان را برگزار می‌کنند و زندگی در حضور شهدا و با عطر گل محمدی آغاز می‌شود.

«رضا خفتان‌پناه» خادم و عکاس حرم مطهر امام رضا (ع) این پناهگاه همه ما شیعیان تصمیم گرفت به همراه همسر خود هدی قمی‌تبار اهل چالوس و خادم امام رضا (ع ) پیوند مقدس ازدواج خود را به همراه مهمانان در کنار دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس واقع در اشکاردشت چالوس برگزار کردند و چه پیوند نیکویی بود.

 

پایان پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول