اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قوه قضائیه با سلبریتی‌هایی که به اغتشاشات دامن می‌زنند برخورد کند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قوه قضائیه با سلبریتی‌ها و به طور کل با کسانی که با اظهارنظر خلاف واقع‌شان به اغتنشاشات دامن می‌زند برخورد قاطع کند.

قوه قضائیه با سلبریتی‌هایی که به اغتشاشات دامن می‌زنند برخورد کند

زهره سادات لاجوردی عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: از ابتدای اغتشاشات به دلیل فضاسازی‌هایی که توسط سلبریتی‌ها صورت گرفت، صف اعتراضات از اغتشاشات قابل تفکیک نبود و این افراد سعی داشتند تا با گل‌آلود کردن آب، ماهی خود را بگیرند و افراد مغرض با این کارها در جهت برهم زدن امنیت کشور حرکت کنند.

وی افزود: این افراد مغرض با فضاسازی‌هایشان اجازه ندادند که صدای افراد معترض شنیده شود و از ابتدای این ناآرامی‌ها ما شاهد اظهارنظرهای خلاف واقع سلبریتی‌ها بودیم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اظهارنظر خلاف واقع سلبریتی‌ها باعث شد تا به اغتشاشات در کشور دامن زده شود و اگر از همان ابتدا با افرادی که بدون دلیل و مدرک به اغتشاشات دامن زدند و اتهاماتی را به مجموعه نظام و از جمله نیروی انتظامی زدند و دلیل و سند و مدرکی برای این اظهاراتشان ارائه نکردند برخورد لازم صورت می‌گرفت، ما دیگر شاهد ادامه این روند نبودیم.

لاجوردی خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل اینکه سلبریتی‌ها هر آنچه به ذهنشان می‌رسد به خود اجازه می‌دهند که آن را عنوان کنند و این مسئله باعث شده که آتش‌بیار معرکه باشند.

وی افزود: قوه قضائیه باید سریع و صریح با کسانی که بدون هیچ مدرکی اتهاماتی را مطرح می‌کنند و فضای جامعه را متشنج می‌کنند، برخورد داشته باشد و با قاطعیت در این زمینه اقدام کند تا اینکه هر کسی به خود اجازه ندهد براساس ظن و گمان خود و بدون دلیل و مدرک صحبت‌هایی را مطرح کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول