اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

به ازای هر 2 نفر، 1 خودرو در ایلام موجود است

شهردار ایلام گفت: به ازای هر 2 نفر در ایلام یک خودرو موجود است که این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

به ازای هر 2 نفر، 1 خودرو در ایلام موجود است

بابک محمدی آوندی شهردار ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در استان ایلام به ازای هر ۲ نفر، ۱ خودرو است. 

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام گرفته، در میانگین کشوری به ازای هر ۴ نفر، ۱ خودرو است؛ اما تعداد خودروهای موجود در استان ایلام از میانگین کشوری بالا است. 

شهردار ایلام ضمن اشاره به اینکه با توجه به گسترش شهرنشینی و افزایش جمعیت و خودرو، معابر عمومی و خیابان‌های ایلام گنجایش تعداد خودروهای بیشتر را برای سال های آینده نخواهد داشت و شهر با معضل ترافیک و راهبندان مواجه خواهد شد، تصریح کرد: به همین خاطر طرح مدیریت جامع حمل و نقل ترافیک شهر ایلام با افق ۱۵ ساله را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار ایلام گفت: طبق این برنامه ساخت زیرساختی و زیربنایی شهر ایلام از جمله پارکینگ طبقاتی، زیرگذر و روگذر، طرح تفصیلی، گذر پیاده رو و دیگر موارد مربوط به ترافیک شهری بررسی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه از روز ۲۹ آبان ماه سال جاری فرم هایی بین خانواده های ایلامی توزیع می شود اظهار کرد: خانوار در این فرم ها باید به طور دقیق آیتم‌های مندرج را بنویسد تا طرح مدیریت جامع حمل و نقل و ترافیک شهری ایلام بر اساس آن داده های جامع آماری مردمی تدوین و برای اجرا آماده سازی شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول