اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کسی که خسته و بی‌دغدغه است نباید مسئولیت بگیرد/ اقدامات تروریستی این روزها نشان دهنده اهداف دشمن است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: کسی که خسته و بی دغدغه است نباید مسئولیت بگیرد و مسئولیت را باید جوان و کسی که روحیه جوانی دارد بر عهده داشته باشد.

کسی که خسته و بی‌دغدغه است نباید مسئولیت بگیرد/ اقدامات تروریستی این روزها نشان دهنده اهداف دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه‌های نماز جمعه امروز بجنورد که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: خالص بودن، پند و موعظه نسبت به مسئولین، حضور در جماعات و گوشه گیری نبودن از نشانه های انسان مومن است.

وی گفت: مسئول باید باسخگو باشد، نه تنها در ساعت اداری بلکه در همه ساعت باید به فکر گرفتاری مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: کسی که خسته و بی دغدغه است نباید مسئولیت بگیرد و مسئولیت را باید جوان و کسی که روحیه جوانی دارد بر عهده داشته باشد.

وی بیان داشت: شنیده شده برخی از اشخاص در اتحادیه ها نسبت به تعطیلی مغازه ها و اصناف توصیه‌هایی داشته اند که اگر چنین باشد نباید از این مسئله به سادگی عبور کرد.

امام جمعه بجنورد گفت: امام (ره) فرموده است؛ حفظ نظام دینی اوجب واجبات است، چون خون های زیادی بابت این نظام اسلامی و کشور ریخته شده است و جوانان زیادی در راه این کشور به شهادت رسیده اند.

حجت الاسلام نوری بیان داشت: بازاریان در ایام جنگ، کرونا، مواسات و ... همیشه همراه مردم و کشور بودند اما باید همه دقت کنیم اقدامی نکنیم که دشمن از آن برداشت خود را داشته باشد.

وی افزود: امروز دشمن می‌خواهد با برخی ایادی که در داخل و خارج حضور دارند، ایران را به آشوب بکشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی گفت: اقدامات تروریستی این روزها نشان دهنده اهداف دشمن است، تجزیه ایران، نابود کردن فرهنگ ایران و در نهایت ایجاد یک سوریه جدید در ایران که البته کور خوانده اند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول