اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گنبدکاووس ۳۰ تخت دیالیزی دیگر نیاز دارد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: در حال حاضر گنبدکاووس حدود ۵۰ تخت ویژه دیالیز دارد و با توجه به بررسی های انجام شده به ۳۰ تخت دیگر نیاز است.

گنبدکاووس ۳۰ تخت دیالیزی دیگر نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس فرهاد بدیعی در حاشیه بازدید مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان گلستان از بیمارستان شهید مطهری اظهار کرد: در حال حاضر خدمات دیالیز به بیماران دیالیز در بیمارستان های پیامبر اعظم(ص)، تامین اجتماعی و مطهری با حدود ۵۰ تخت مجهز به دستگاه دیالیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: مجموع بیماران ثابت این بخش تعداد ۳۵۰ بیمار بوده اما با توجه به اینکه بیشتر مردم شرق گلستان از خدمات درمانی گنبدکاووس استفاده می کنند و بیماران شناور ماهانه تعداد خدمت به بیماران دیالیزی در شهرستان سه هزارو ۵۰۰ نفر است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: براساس بیماران دیابتی و قلب و عروق و بررسی های انجام شده نیاز گنبدکاووس به تخت های مجهز به دستگاه دیالیز ۳۰ تخت بوده و امروز با بازدید مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی گلستان قرار شد تعدادی تخت در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس به دستگاه دیالیز تجهیز شود.

انجمن حمایت از بیماران کلیوی شرق گلستان در گنبدکاووس راه اندازی می شود

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی گلستان گفت: تلاش داریم تا پایان سال انجمن حمایت از بیماران کلیوی را در شهرستان گنبدکاووس با محوریت شرق گلستان راه اندازی کنیم.

حسین بزی اظهار کرد: با همکاری فرمانداری، مرکز بهداشت و دیگر مسئولان جایگاه ویژه برای ارائه خدمات به بیماران دیالیزی با سرمایه گذاری بخش خصوصی تا سال آینده در این شهرستان راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد یکهزارو ۴۰ بیمار کلیوی و ۵۷۰ بیمار پیوند کلیه و ۱۴ بیمار دیالیز از این انجمن خدمات دریافت می کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول