اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

تایید حساب وکالتی بورس کالا از طریق ۱۰ بانک

بورس کالای ایران تایید حساب وکالتی مشتریان بورس کالا را از طریق ۱۰ بانک اعلام کرد.

تایید حساب وکالتی بورس کالا از طریق ۱۰ بانک

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یکی از شروط خرید از طریق بورس کالا داشتن حساب وکالتی است. هنگام ثبت نام در کارگزاری‌ها، یک معرفی نامه برای بانک‌های عامل صادر می‌شود. تعداد بانک‌هایی که این حساب وکالتی را افتتاح می‌کنند، محدود است. در همین زمینه مدیر بازرسی بورس کالا تعداد بانک‌های عامل در این زمینه را معرفی کرده است.

در نامه مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران آمده است: با توجه به تعدد مشتریان بازار خودرو و زمان بر بودن پروسه اخذ استعلام از شعب بانک مربوطه به جهت تایید حساب‌های وکالتی مشتریان و همین طور به منظور سرعت بخشی به انجام عملیات از امروز (۲۵ آبان) تا اطلاع ثانوی، تایید حساب‌های وکالتی مشتریان بازار فیزیکی از طریق بانک‌هایی که استعلام حساب به صورت برخط را فراهم کرده‌اند، امکان پذیر است.

این بانک ها که جهت واریز وجوه پیش دریافت و تسویه قرارداد معرفی شده‌اند، شامل بانک ملت، ملی ایران، صنعت و معدن، سامان، اقتصاد نوین، کشاورزی، توسعه صادرات، شهر، پارسیان و رفاه کارگران می‌شود.

بنابراین گزارش، حساب وکالتی حسابی است که متقاضیان خرید کالا از بورس کالا باید پیش پرداخت خرید را به آن واریز کنند. کارگزاری نیز جهت برداشت وجه به این حساب دسترسی دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول