اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حل مشکلات اقتصادی و سرعت بخشیدن به آن یک امر ضروری است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: حل مشکلات اقتصادی و سرعت بخشیدن به اقداماتی که موجب کاهش مشکلات و رفع دغدغه ها و مطالبات معیشتی مردم شود، یک امر ضروری است.

حل مشکلات اقتصادی و سرعت بخشیدن به آن یک امر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس امروز در جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که به منظور بررسی مسائل امنیتی کشور و حوزه سیاست خارجی تشکیل شد، اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی و سرعت بخشیدن به اقداماتی که موجب کاهش مشکلات و رفع دغدغه ها و مطالبات معیشتی مردم شود، یک امر ضروری است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی و حمایت از اغتشاشگران، گفت: به موازات تلاش هماهنگ مسؤولان و دست اندرکاران در ایجاد ثبات و امنیت و دفع توطئه معاندین، خواستار پیگیری و اقدامات موثر مسؤولان کشور در تامین خواسته های مشروع مردم در حوزه های اقتصادی و معیشتی هستیم تا دشمن از کاستی های موجود و فشارهای اقتصادی بر مردم، سوء استفاده نکند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: کشور ما وارد یک جنگ شناختی و ادراکی با دشمن شده است و اطلاع رسانی درست و به هنگام و بیان واقعیت ها قبل از اطلاع رسانی غلط بیگانگان و تحریف واقعیت ها توسط آنان، می‌تواند مردم را در برابر امواج سهمگین رسانه ای بدخواهان، بیمه کرده و دشمن را از دست یابی به اهداف شومشان مایوس کند.

نوش‌آبادی با توجه به رفتارهای خشونت بار دشمن در ترور مردم بی دفاع و آسیب زدن به جان و مال آنان و بی ثمر خواندن اینگونه اقدامات کور، ادامه داد: با اطمینان می گویم مردم با وجود گله مندی از وضعیت کنونی کشور، به هیچ وجه، راضی نخواهند شد امنیت کشور که بزرگترین نعمت و سرمایه ملی است، توسط عده ای آشوب گر به مخاطره بیفتد و کسب و کار و زندگی روزمره آنان دستخوش ناامنی شود.

رئیس مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران‌ تاکید کرد: مردم حافظان اصلی امنیت کشور هستند و اجازه نخواهند داد سرنوشت آنان توسط بیگانگان و اغتشاشگران رقم بخورد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول