اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

وزیر خارجه سوریه در یک سفر رسمی وارد پایتخت هند شد

وزیر خارجه سوریه شامگاه امروز وارد شهر «دهلی نو» پایتخت هند شد و قرار است با مقامات این کشور دیدار کند.

وزیر خارجه سوریه در یک سفر رسمی وارد پایتخت هند شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه شامگاه امروز (پنج شنبه) در یک سفر رسمی وارد فرودگاه دهلی نو، پایتخت هند شد.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) او قرار است در این سفر با «سوبرانیام جایشانکر» همتای هندی خود و تعدادی از مقامات این کشور دیدار و گفت‌و‌گو کند. هدف از این سفر گسترش روابط سیاسی و اقتصادی و بحث درباره آخرین تحولات سیاسی و مسائل دو جانبه عنوان شده است.

«برادیب راجبروهیت» مدیر اداره غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت خارجه هند و «بسام الخطیب» سفیر دمشق در دهلی نو، از «فیصل مقداد» در فرودگاه استقبال کردند.

در این سفر همچنین «فادی السلطی خلیل» رئیس سازمان برنامه‌ریزی و همکاری بین‌المللی و «جمال نجیب» مدیر سازمان همکاری‌های اجرایی، فیصل مقداد را همراهی می‌کردند.

 

 

هند از جمله کشورهایی است که همواره در کنار حاکمیت سوریه قرار داشته و بارها در سطوح مختلف بر لزوم احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور تأکید کرده است. در این راستا  «نارندرا مودی» نخست وزیر هند در جریان سفر دسامبر سال گذشته ولادیمیر پوتین به دهلی نو، در گفت‌و‌گو با وی، بر حمایت قاطع خود از صلح، امنیت و ثبات در سوریه تاکید کرد.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول