اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان فردوس

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب، جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان فردوس به یک دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی که داخل کانتینر جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کشف ۱۳۳ کیلوگرم تریاک در بیرجند

سرهنگ شجاعی‌نسب اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اخباری را دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله مواد مخدر را در محورهای مواصلاتی شهرستان بیرجند حمل و به نقاط مرکزی کشور منتقل کنند که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی و کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون بنز مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از کامیون، ۱۳۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که به‌طرز ماهرانه داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

وی گفت: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو را توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شجاعی‌نسب خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی به‌صورت شبانه‌روزی حوزه سرزمینی خراسان جنوبی را رصد می‌کند و اجازه هیچ گونه ناامنی و جولان را به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

پایان خبر/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول