اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برگزاری ۲۳۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته بسیج در نطنز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز از اجرای ۲۳۰ برنامه فرهنگی اجتماعی در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

برگزاری ۲۳۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته بسیج  در نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، علیرضا شبانی‌زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: امسال در طول هفته بسیج در سطح شهرستان نطنز بیش از ۲۳۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی با هدف تقویت اقتدار ملی، جلوگیری از نفوذ دشمن و تبیین نقش و جایگاه بسیج با همکاری ادارات و نهادها وبه همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی اجرا می‌شود.
وی افزود: هفته بسیج امسال با عنوان بسیج خدمت‌گزار ملت ایران نام‌گذاری شده است که باید با این نام ماندگار شود.

شبانی زاده‌ گفت: بسیج یک فرهنگ و تفکر است و باید تلاش شود که این فرهنگ و تفکر در جامعه نهادینه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز افزود: بسیج همواره با هدف سلب آرامش دشمن در حرکت بوده و امتداد این حرکت  از آغاز هشت سال دفاع مقدس به رهبری امام(ره) و هم اکنون نیز با هدایت‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۲۳۰ برنامه در هفته بسیج با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در شهرستان برگزار خواهد شد،افزود: یکی از برنامه‌های عمده این هفته برگزاری همایش شکوه واقتدار بسیج در پنجم آذر ماه است.

شبانی زاده در تشریح برنامه‌ هفته بسیج در شهرستان نطنز گفت: عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری جشنواره  فرهنگی و ورزشی، اجتماع بسیجیان شهرستان در همایش  پنجم آذر ماه، نشست‌های روشنگری، بزرگداشت روز حماسه و ایثار شهرستان بخشی از برنامه‌های هفته بسیج در نطنز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، جشنواره هنرمندان بسیجی، برگزاری نشست‌های تحکیم بنیان خانواده در پایگاه‌های مقاومت بسیج، برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه، پخش فیلم‌های ارزشی در مساجد، رژه خودرو و موتوری و میقات صالحین، از جمله از برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

پایان پیام/۶۳۰۲۵/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول