اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

چهارمین رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج استان تهران آغاز شد

چهارمین رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج استان تهران در آستان شیخ صدوق شهرری آغاز شد.

چهارمین رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج استان تهران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، همزمان با سراسر کشور، چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان تهران، صبح امروز به میزبانی شهرستان ری در آستان مقدس شیخ صدوق(ره) با حضور تیم‌های شرکت‌کننده از شهرستان‌های استان آغاز شد.

این رویداد در استان تهران در دو بخش حضوری و غیرحضوری و در سه حوزه پویانمایی، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه در حال برگزاری است که در بخش غیرحضوری ۱۷۰ نفر شرکت کرده و در بخش حضوری ۱۰ تیم طی ۴۸ ساعت به رقابت می پردازند.

مصطفی علی‌اکبری دبیر چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان تهران در آئین افتتاحیه این رویداد درخصوص موضوعات تعیین شده برای سه بخش تخصصی رویداد، اظهار کرد: در بخش پویانمایی محتواها در دو موضوع با عناوین «ایران قوی» و «سردار دل‌ها» تولید می‌شود.

وی گفت: همچنین شرکت‌کنندگان در قالب تولیدات «طنز» به موضوع اغتشاشات اخیر پرداخته و در این حوزه تولیدمحتوا می‌کنند.

دبیر چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان تهران ادامه داد: شرکت‌کنندگان در بخش بازی های تلفن همراه در هفت موضوع قرآن و عترت، جهاد خدمت، گردشگری، خدمات شهری، سلامت و ورزش، سبک زندگی، آموزش و تربیت تولیدمحتوا می‌کنند.

علی اکبری بیان کرد: در بخش نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه نیز تولیدات در موضوعات قرآن و عترت، اقتدار ایران، سبک زندگی، بازی‌های آموزشی، گردشگری، خدمات شهری، سلامت و ورزش انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تخصصی و حضوری در هر بخش سه تیم به عنوان برگزیده انتخاب و تجلیل خواهد شد و جوایز نفیسی دریافت می‌کنند، افزود: همچنین جایزه ویژه برای شهرستانی که بیشترین تیم و آثار مردمی را در این رویداد مشارکت داده باشد، تعلق می‌گیرد.

دبیر چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان تهران تاکید کرد: استان تهران تاکنون در دو دوره برگزاری رویداد ملی تولیدمحتوای دیجیتال بسیج، دو مقام اول و سوم را به خود اختصاص داده است.

علی اکبری گفت: انتظار می‌رود شرکت‌کنندگان در این دوره از رویداد با تولید آثار زیبا و فاخر، شرایط را برای حضور در بین برترین‌های مرحله کشوری داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول