اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

امربه معروف و نهی از منکر باید متناسب با نیاز روز تبیین شود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید متناسب با نیاز روز در میدان عمل از مدارس و دانشگاه گرفته به‌دنبال تبیین امربه معروف و نهی از منکر باشیم.

امربه معروف و نهی از منکر باید متناسب با نیاز روز تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی بعد از ظهر امروز در دومین همایش ملی دبیران، معاونین و مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر سراسر کشور، با تاکید بر ضرورت توجه جدی به مقوله امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: متاسفانه این مقوله مهم را آن چنان که باید جدی نگرفتیم. 

وی با هشدار اینکه معروف و منکرها در حال تحریف شدن هستند، گفت: احیای فریضه فراموش شده‌ای به نام امر به معروف و نهی از منکر ضروری است. 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه به‌نظر می‌رسد در شرایط امروز دچار سه آسیب ترک امر به معروف، تغییر تعریف آنها و وجود آمرانی که خود رعایت نمی‌کنند، شدیم، تصریح کرد: موضوع مهم اینکه باید در کنار ستاد امر به معروف کاری به‌عنوان تبیین معروف و منکر انجام شود.  

محمدی لائینی با اعلام اینکه در سال‌های اخیر  شاهد تعریف بهتری از نهاد امر به معروف و نهی از منکر هستیم، اضافه کرد: انتظار داریم خیلی شعار ندهیم و بیشتر کار کنیم؛ چراکه هیچ فریضه‌ای به پایه امر به معروف و نهی از منکر نیست. 

وی یادآور شد: باید متناسب با نیاز روز در میدان عمل از مدارس و دانشگاه گرفته به‌دنبال تبیین امربه معروف و نهی از منکر باشیم. 

محمدی لائینی در پایان گفت: اغتشاشات اخیر گروه‌ها از مسئولان سیاسی، نیروهای امنیتی و نهادهای فرهنگی را به گونه‌ای دیگر می‌بینند به‌طوری‌که چرایی حل مساله باتوجه به مسائل متفاوت است که باید در پی رفع آن باشیم. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول