اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آبرسانی به 10 هزار روستا تا پایان دولت سیزدهم

معاون مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: آبرسانی به ۱۰ هزار روستا را از جمله پروژه های ویژه دولت سیزدهم است که باید تا پایان آن به سرانجام برسد.

آبرسانی به 10 هزار روستا تا پایان دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید آقازاده حبشی معاون مهندسی آبفای کشور صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های آب و فاضلاب هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به آبرسانی به روستاهای کشور دارد به طوری که برنامه ریزی کرده تا 10 هزار روستا تا پایان این دولت آبرسانی کامل شوند و هیچ روستای بالای 20 خانواری تا پایان برنامه هفتم توسعه، با تنش آبی مواجه نباشد.

وی با بیان این که تحقق این مهم در استان هرمزگان به توسعه آبشیرین‌کن‌ها وابسته است، افزود: استفاده از ظرفیت مشارکت خیران آبرسان، مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و اعتبارات مصوب حوزه وزارتی از جمله ظرفیت‌هایی است که در این زمینه استفاده خواهد شد.

 

معاون توسعه آبفای کشور ضمن اشاره به اجرای پروژه انتقال پساب به صنایع در بندرعباس، خاطرنشان کرد: هرمزگان نیز از جمله استان‌هایی است در انتقال پساب به صنایع ورود کرده و اقدامات خوبی در دستور کار است که با تکمیل آن پساب تولیدی شهر بندرعباس به صنایع واقع در غرب شهر منتقل خواهد شد.

به گفته این مسؤول، بر اساس براورد انجام شده هرمزگان ۴۶۳ لیتر بر ثانیه ظرفیت واگذاری پساب را دارد.

آقازاده حبشی همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیران آبرسان به عنوان یک فرصت ویژه در هرمزگان تأکید کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول