اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فرهنگ شهادت مصونیت جوانان را تضمین می‌کند

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: فرهنگ مقاومت، جهاد ‌و شهادت مصونیت جامعه، ایران، انقلاب اسلامی و جوان دختر و پسر ما را تضمین می‌کند.

فرهنگ شهادت مصونیت جوانان را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار حسین معروفی عصر امروز در بازدید از یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قم، با تقدیر از زحمات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در راستای برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه شاهد تنوع کتب هستیم و توجه به تربیت نسل جوان با محوریت نظام تربیتی دفاع مقدس از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه است‌.

وی عنوان کرد: امروز بچه‌های ما نسبت به حقایق و آموزه‌های دفاع مقدس آگاهی ندارند درحالمی که اگر بدانند در یک جنگ نابرابر هشت ساله همه اشرار عالم با ما مقابله کردند و ما ۱۸۸ هزار شهید دادیم اما تسلیم ظالم نشدیم و نگذاشتیم دست بیگانگان به ناموس ما برسد نگاهشان به کشور تغییر می‌کند.

معروفی گفت: امروز معرفی حقایق دفاع مقدس را در تولیدات جدید در حوزه دفاع مقدس مشاهده کردم و در بیشتر غرفه‌ها به سلایق قشر جوان توجه شده بود.

وی از حضور پرشور جمعیت در یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس یاد کرد و گفت: نکته جالب این نمایشگاه علاقه جوانان به خرید کتاب بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان اظهار کرد: فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت یعنی فرهنگ انقلاب اسلامی که نطفه‌اش در عاشورا بسته شد و در سال ۵۷ ظهور کرد، اسلام ما عاشورایی و حسینی است و دشمن نمی تواند محاسبه ما را تغییر دهد.

وی ادامه داد: فرهنگ مقاومت، جهاد ‌و شهادت مصونیت جامعه، ایران، انقلاب اسلامی و جوان دختر و پسر ما را تضمین می‌کند، جنگ هشت ساله که به دفاع مقدس تبدیل شد تکرار عاشورا بود و در صحنه جنگ ایمان واقعی، بصیرت و ولایت باوری به نمایش گذاشته شد که باید این مفاهیم را با زبان هر کسی به خودش منتقل کنیم و ما نمی‌توانیم با همه با یک زبان حرف بزنیم.

*ترویج کتابخوانی از مهم‌ترین نیازهای امروز است

 

معروفی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات امروز ترویج کتابخوانی است چراکه سرانه مطالعه بسیار پایین است و اگر ما مکتوبات ساده و روان را افزایش دهیم به افزایش سرانه مطالعه می‌رسیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج اظهار کرد: در حوزه دفاع مقدس باید با یک نیازسنجی از هر مخاطب برای آن تولید ویژه داشته باشیم و باید خروجی دفاع مقدس را تشریح کنیم چراکه دفاع مقدس صحنه و کارخانه آدم‌سازی بوده است.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول