اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

باشگاه توانا نیروی جهادگر می‌خواهد نه فقط تلاش‌گر/ اینجا مدل کار جهادی است

در اولین دورهمی بچه‌های صوت و تصویر توانا، مدیریت مجموعه توانا خطاب به هنرجویان بیان کرد: مدل کار در توانا جهادی است و ما در مجموعه توانا نیاز به نیروهای جهادی داریم تا بتوانند از موانع عبور کنند.

باشگاه توانا نیروی جهادگر می‌خواهد نه فقط تلاش‌گر/ اینجا مدل کار جهادی است

به گزارش باشگاه خبرنگاران توانا، علیرضا طاهری «ریاست دانشکده رسانه فارس و مدیر مجموعه توانا» خطاب به هنرجویان این مجموعه درباره چند رسانه‌ای بیان کرد: فرهنگ امروز جامعه جهانی به مخاطب اجازه مطالعه نمی‌دهد. مخاطبان دیگر نمی‌خوانند بلکه اسکن می‌کنند و می‌فهمند.

وی ادامه داد: ما باید بدانیم چگونه از واقعیت مجازی برای کار رسانه‌ای‌مان استفاده کنیم. همه این‌ها برپایه فیلم، صوت، گرافیک و عکس یا همان چندرسانه‌ای است.

طاهری درباره سوژه‌یابی و تشخیص و تحلیل نیاز لحظه جامعه به دانشجویان بیان کرد: شما باید یک سطحی از تحلیل و مبنا داشته باشید و با استفاده از آن یک کار فاخر که نیاز لحظه جامعه است را تولید کنید.

مدل کار در توانا جهادی است

مدیر مجموعه توانا درخصوص شیوه کار و آموزش در توانا اظهار کرد: وظیفه من این است که برای شما یک فضایی را تأمین کنم تا بتوانید در آن به خوبی بدرخشید. البته این وظیفه یک طرفه نیست چون اینجا همه چیز بی‌نقص نیست‌. ما در این مجموعه نیاز به جهاد داریم.

رئیس دانشکده رسانه فارس در ادامه توضیح داد: جهاد با تلاش فرق می‌کند. در جهاد مانع وجود دارد. ما در این مجموعه فقط یک تلاشگر نمی‌خواهیم بلکه جهادگر می‌خواهیم. یک شخص جهادی باید بتواند از موانع عبور کند.

طاهری درباره نحوه آموزش در توانا گفت: شما باید در میدان استارت بزنید و کار کنید. ما در حین انجام عملیات‌های رسانه‌ای مهم به شما مطلب، تکنیک و تحلیل‌گری آموزش خواهیم داد. ما در این مجموعه کمک می‌کنیم تا به یک تحلیل‌گر رسانه‌ای و یک نویسنده رسانه‌ای تبدیل شوید. در واقع شما باید خودتان بتوانید خوب بنویسید، خوب تدوین کنید و خوب عکس بگیرید.

وی تأکید کرد: این کار زمان بر است و به مرور زمان به وجود می‌آید. برای آنکه بتوانیم با یک خط خبری مشخص خودمان را فعال کنیم این بهترین فرصت است.

رئیس دانشکده رسانه فارس در پایان گفت: باید توجه داشته باشیم که فارس برند بزرگی است‌. خبرگزاری فارس حدود 60میلیون بازدید‌ در ماه دارد. بازدید کل رسانه‌های کشور در ماه یک آماری در همین حدود است. یعنی کل رسانه‌های کشور در یک کفه ترازو و خبرگزاری فارس در صفحه دیگر آن است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول