اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

بوکس قهرمانی جهان| افشاری با شکست مقابل مکزیک حذف شد

نماینده وزن 57 کیلوگرم تیم ملی بوکس‌ جوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان، در نخستین مبارزه مقابل نماینده مکزیک بازی را واگذار و از گردونه مسابقات حذف شد.

بوکس قهرمانی جهان| افشاری با شکست مقابل مکزیک حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان 2022 از روز گذشته (سه‌شنبه - 24 آبان‌ماه) با حضور 597 بوکسور از 73 کشور جهان به میزبانی اسپانیا و در شهر آلیکانته آغاز و تا روز پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت.

امروز (چهارشنبه – 25 آبان‌ماه) و در دومین روز این رقابت‌ها، علی اصغر افشاری در وزن 57 کیلوگرم تنها نماینده کشورمان در اولین دیدار به مصاف "گائل ازکوییل" از مکزیک رفت و نتیجه را 4 بر یک واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
 
فردا (پنجشنبه - 26 آبان‌ماه) محمد پارسی در وزن 63.5 کیلوگرم و آرین ساعدپناه در وزن 92 کیلوگرم به مصاف رقبای خود می‌روند.

هدایت تیم ملی بوکس جوانان برعهده رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی به عنوان مربی است.

مرتضی ریگی (وزن 48 کیلوگرم)، نیما بیاتی (وزن 54 کیلوگرم)، علی اصغر افشاری (وزن 57 کیلوگرم)، محمد پارسی (وزن 63.5 کیلوگرم) و آرین ساعدپناه (وزن 92 کیلوگرم) بوکسورهای جوان اعزامی به این دوره از مسابقات هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول