اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معاون شورای عالی فضای مجازی: برخی مسؤولان هنوز به اهمیت فضای مجازی پی نبرده‌اند!

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: متأسفانه برخی مسؤولان هنوز به اهمیت فضای مجازی پی نبرده‌اند.

معاون شورای عالی فضای مجازی: برخی مسؤولان هنوز به اهمیت فضای مجازی پی نبرده‌اند!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، قاسم خالدی، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی شورای عالی فضای مجازی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان، با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: صدای فضای مجازی امروز در دنیا بلند است و اگر کشوری این صدا را نشنود، فقیر خواهد بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در این سال‌ها بر اهمیت پرداختن به این فضا تأکید کرده و فرموده‌اند که اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است.

خالدی تصریح کرد: در اوایل دهه ۹۰ در کشور هیچ تصویر روشنی از اتفاقات در حال وقع در دنیا نبود و خلأ بزرگی به‌واسطه نبود نقشه راه و ایجاد یک قرارگاه عملیاتی وجود داشت که به دستور مقام معظم رهبری، مرکز ملی فضای مجازی برای فرماندهی این فضا در کشور ایجاد شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز شورای عالی فضای مجازی کشور با اشاره به اینکه متأسفانه برخی مسؤولان هنوز به اهمیت این فضا پی نبرده‌اند، بیان کرد: با این وجود، خوشبختانه اتفاقات خوبی در کشور رخ داده و شبکه ملی اطلاعات به‌عنوان یک فرصت بی‌بدیل برای ارائه خدمات بهتر به کاربران فضای مجازی ایجاد شده است.

وی رویداد تولید محتوا را یک فرصت مغتنم برای ایجاد محتوای اثرگذار دانست و افزود: امروز دشمن در فضای مجازی با تولید آثار فیک به دنبال تسلط بر این فضاست و نیاز است که با تولید محتوای تأثیرگذار این فضا از دست دشمن گرفته شود.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول