اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اجرای 70 ویژه برنامه فرهنگی در هفته بسیج در پل‌دختر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: اجرای 70  ویژه برنامه فرهنگی هم‌زمان با هفته بسیج در نقاط مختلف این شهرستان تدارک شد.

اجرای 70 ویژه برنامه فرهنگی در هفته بسیج در پل‌دختر

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، منصور کریمی‌فرد روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته بسیج شهرستان پل‌دختر با گرامی‌داشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل گفت: هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج خدمت‌گزار ملت ایران» از ٢٩ آغاز و تا پنجم آبان ماه جاری ادامه دارد که به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی در نقاط مختلف شهرستان پل‌دختر اجرا می‌شود.

وی افزود: یکشنبه ٢٩ آبان نخستین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج مظهر سازندگی و پیشرفت نام‌گذاری شده است و در این روز دیدار با امامان جمعه پل‌دختر و معمولان، برگزاری نشست بصیرتی جهاد تبیین، اعزام گروه‌های جهادی حقوق‌دانان به مناطق محروم و مسابقات ورزشی بومی محلی، برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر، با بیان این که دومین روز از هفته بسیج به نام «بسیج  مظهر مسجدمحوری و جامعه اسلامی»  نام‌گذاری شده است گفت : برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقه ادبی،نشست بصیرتی جهاد تبیین، یادواره شهدا، برگزاری مراسم آبروی محله، تولید محتوا و معرفی شهدای بسیج و نشست سبک زندگی اسلامی برنامه‌های این روز می‌باشد.

وی افزود: سومین روز از هفته بسیج به نام «بسیج مظهر نوآوری و جهاد علمی» نام‌گذاری شده است که در این روز شاهد برگزاری مسابقه شعرخوانی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، تجلیل از دانش آموزان ممتاز علمی، توزیع بسته‌های فرهنگی عفاف و حجاب، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، پخش لوازم التحریرو بسته غذایی بین دانش آموزان و اعزام گروه جهادی به منطقه محروم در سطح شهرستان خواهیم بود.

کریمی فرد یادآورشد: چهارمین روز از هفته بسیج تحت عنوان «بسیج مظهر مردم سالاری و ایران قوی» نام‌گذاری شده است که در این روز برنامه‌های برگزاری مسابقه نقاشی، برگزاری نشست فرزندآوری و یادواره شهدا زن، از سوی بسیج ناحیه پل‌دختر انجام می‌شود.

وی افزود: پنجمین روز از هفته بسیج  با عنوان «بسیج  مظهر جهاد و شهادت» نام‌گذاری شده که در این روز کوه‌پیمایی دسته‌های رزمی برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی و نشست پیش‌گیری از اعتیاد برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: ششمین روز از هفته بسیج تحت عنوان «بسیج مظهر ایمان و تربیت اسلامی» نام‌گذاری شده است که در این روز شرکت دسته جمعی بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری ایستگاه صلواتی، برگزاری میزخدمت و برگزاری میقات الصالحین انجام می‌شود.

کریمی فرد افزود: آخرین روز از هفته بسیج تحت عنوان «بسیج مظهر مقاومت و اقتدار ملی» نام‌گذاری شده که در این روز رزمایش اقتدار بسیج هم‌زمان با سراسر کشور روز پنجم  آذر ماه با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول