اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

پنجره واحد خدمات دانشگاهی ایجاد می‌شود

براساس تصویب کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت علوم «پنجره واحد خدمات دانشگاهی» ایجاد می‌شود و تمامی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تابعه خدمات الکترونیکی خود را از طریق اتصال به این پنجره به متقاضیان ارائه خواهند کرد.

پنجره واحد خدمات دانشگاهی ایجاد می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه ۲۳ آبانماه با حضور زلفی گل وزیر علوم، خطیبی معاون اداری و مالی و مدیریت منابع، عموعابدینی معاون آموزشی، زاهدی مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و اعضای این کمیته برگزار شد.
در این نشست پس از  بررسی و تبیین تکالیف ابلاغی دولت در خصوص «ایجاد پنجره خدمات هوشمند» دستگاه‌های اجرائی موضوع بند «و» تبصره 7 قانون بودجه 1401 کل کشور و به منظور تسهیل ارائه خدمات الکترونیکی به جامعه آموزش عالی مصوب شد:
«پنجره واحد خدمات دانشگاهی» ایجاد شود و تمامی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تابعه خدمات الکترونیکی خود را از طریق اتصال به این پنجره به متقاضیان ارائه نمایند. 
گفتنی است: پیش از این نیز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری «پنجره خدمات هوشمند وزارت عتف» را ایجاد کرده و آن را به «پنجره ملی دولت هوشمند» متصل نموده است. 
همچنین سازمان‌های تابعه این وزارتخانه اعم از سازمان سنجش آموزش کشور، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات، موزه علم و فناوری، سازمان پژوهش های علمی و صنعتی، موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، صندوق رفاه دانشجویان، سازمان امور دانشجویان، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی، مرکز نشر دانشگاهی به این پنجره متصل شده‌اند و یا در حال اتصال هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول