اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

نمایشگاه «اسوه» با حضور ۱۱۰ پایگاه مقاومت بسیج برپا می‌شود

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین از برپایی دومین نمایشگاه سراسری اسوه به منظور ارائه دستاوردها و ترویج الگوهای برتر پایگاه‌های مقاومت بسیج در هفته بسیج خبر داد.

نمایشگاه «اسوه» با حضور ۱۱۰ پایگاه مقاومت بسیج برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار حیدر بابا احمدی، معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین در خصوص جشنواره سراسری اسوه گفت: در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده‌ها، جشنواره سراسری اسوه در سه سطح حوزه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه «اسوه» با حضور ۱۱۰ پایگاه مقاومت بسیج

وی ادامه داد: در مرحله اولیه و مقدماتی، ۳ هزار و۸۹۰ نمایشگاه در حوزه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور برپا شد که با ارزیابی صورت گرفته از عملکرد پایگاه‌های مقاومت، ۳ هزار و ۲۶۰ پایگاه برتر به مرحله استانی راه یافته‌اند و در هفته دفاع مقدس، شاهد برگزاری نمایشگاه و جشنواره استانی اسوه بودیم که به توفیق الهی دومین نمایشگاه سراسری اسوه با حضور ۱۱۰ پایگاه مقاومت بسیج برتر از سراسر کشور برپا می‌شود.

بابا احمدی اضافه کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۸ آبان الی اول آذرماه ۱۴۰۱ در مجموعه فرهنگی، ورزشی ۵ آذر در سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

تجلیل از پایگاه‌های منتخب اسوه

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: پایان بخش این نمایشگاه، برگزاری جشنواره مشترک سراسری اسوه و مالک اشتر بسیج در تاریخ اول آذرماه است که ان‌شاءالله از پایگاه‌های منتخب اسوه و سایر عوامل مؤثر و همکار در اعتلای پایگاه‌های مقاومت بسیج نظیر امامان جماعت، هیأت‌امنا، خادمین مساجد، خیرین، دستگاه‌های اجرایی و... که با حمایت‌های خود نقش مؤثری در ارائه خدمات مؤمنانه با مرکزیت مساجد و محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج به آحاد جامعه داشته‌اند، تجلیل خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول