اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تهدیدات اسرائیل، توهم و بلوف سیاسی بیش نیست

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با محکومیت ادعاها و تهدیدات واهی سران رژیم صهیونیستی، گفت: تهدیدات اسرائیل، توهمی توخالی و تهدیدی پوشالی بیش نیستند و موجب تسریع در محو آن می شود.

تهدیدات اسرائیل، توهم و بلوف سیاسی بیش نیست

احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره با تهدید اخیر اسرائیل مبنی بر حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران، اظهار کرد: بیش از 70 سال است که رژیم جعلی اسرائیل با نقشه پلید امریکا و انگلیس برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان شکل گرفته است و همچنان این غده سرطانی هر روز در فکر دسیسه و توطئه‌ای است اما این دمل چرکین کور خوانده است و ان‌شالله با اتحاد جبهه مقاومت اسلامی و تلاش نخبگان ملی بزودی از بین خواهد رفت.

وی با محکومیت ادعاها و تهدیدات واهی سران رژیم خونخوار صهیونیستی، افزود: اسرائیل غاصب اگر توان عملی کردن این تهدیدات را داشت تا حالا جواب جبهه مقاومت را داده بود نه اینکه بیش از نیم قرن است که کشوری را اشغال کرده اما هنوز نتوانسته است بطور کامل بر آنها مسلط شود، بنابراین تهدیدات اسرائیل، توهمی توخالی و تهدیدی پوشالی بیش نیستند و موجب تسریع در محو آن می‌شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان ادامه داد: این را لازم است همه دنیا و ملت ما بدانند که اگر دشمنان ما و اسرائیل کودک کش بتوانند ضربه ای به ما بزنند و کاری انجام دهند، حتما این کار را خواهند کرد و به تهدید بسنده نمی کنند لذا هر زمان که دشمن سخن از تهدید می زند یعنی ناتوان از آن کار است و اسرائیل؛ فقط بلوف سیاسی می زند و قادر به تهدید عملی نیست. 

مقدم عنوان کرد: توان بالای نظامی، اقتدار و پیشرفت کشور ما سبب واکنش هراسناک دشمن شده است و همچنین حمله اسرائیل به ایران، رویایی پوچ و صرفا برای فرار از چالش امنیتی فراگیر کشورشان و قوی نشان دادن خودشان است اما همه این چهره امتحان پس داده و جنایتکار را می شناسند که قدرت رویارویی با هیچ جبهه اسلامی را ندارد و فقط دلگرم به حمایت حامیانش و کشورهای مرتجع عربی است اما قدرتی بازدارنده از خود ندارد.

وی گفت: اسرائیل ظرفیت حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را ندارد چراکه این رژیم جعلی تاکنون بارها صنعت هسته ای ما را تهدید کرده است اما باید بداند که صنعت هسته ای در کشور ما بومی سازی شده است و نه تنها اسرائیل بلکه حتی اربابانش و هیچ کشوری توان منع ما را در این زمینه ندارد لذا به همین خاطر جمهوری اسلامی ایران همیشه جواب تهدید را با موشک داده است.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه جواب تهدید را سردار حاجی زاده با ساخت موشک های برد بالای جو داده است، تاکید کرد: ایران علیرغم همه تحریم‌ها و سنگ اندازی های بین‌المللی، صنایع هسته ای و تسلیحات داخلی خود را با اقتدار توسعه داده است بطوریکه چندین سال است که به فناوری موشک های هایپرسونیک دست یافته است و هر زمان که لازم باشد برای جواب یاوه گویی های اجانب یکی از این موشک ها و سلاح ها را رونمایی می کند لذا ساخت این موشک ادامه راهبرد مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران و تهدید بسیار بالایی برای مقابله با شیطان بزرگ و تارعنکبوت است.

وی با تبریک و قدردانی از نیروی هوافضای سپاه بابت دستاورد جدید نظامی ایران و پاسخ مقتدرانه و دندان شکن آنها به اسرائیل، تصریح کرد: سامانه های پدافند ضد موشکی دنیا نمی توانند این موشک های بالستیک هایپرسونیک پیشرفته ما را هدف قرار دهند و یا آن را ردیابی کرده و مورد اصابت قرار دهند چراکه این موشک ها فراصوت هستند و قدرت نفوذ در همه سامانه‌های دفاعی را دارند.

مقدم مطرح کرد: رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل بداند که با این تهدیدها نمی توانند عمر رژیم خود را افزایش دهد چراکه رو به نیستی و محوشدن است و ما ملت‌های مسلمان نیز با تاسی از آرمان همیشگی خود و کلام نورانی امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» تلاش خودمان را برای تحقق این وظیفه شرعی می کنیم.

وی گفت: کشور ما مطابق فتوای رهبر انقلاب و شرع به خودش اجازه نمی دهد که به دنبال تولید سلاح‌های اتمی و کشتار جمعی برود و اسرائیل، این خانه سست عنکبوت برای همیشه بداند که حریفشان، پاسداران جان بر کف و نخبگان با بصیرت ایران اسلامی هستند و به فرموده حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای: «دوران بزن و دررو تمام شده است» و اگر بزنید، می خورید و چند برابر هم می خورید پس مراقب حرف هایتان باشید و قمپوز خالی در نکنید.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان با تاکید بر اینکه پایان انتقام، نابودی اسرائیل است، خاطر نشان کرد: دشمن توانایی جنگ با ما در بیرون مرزها را ندارد چه برسد در درون کشورمان و رژیم صهیونیستی پشتش به آمریکای مستکبر و جنایتکار گرم نباشد و بداند که نه تنها جرات و توانایی حمله به ایران را ندارد بلکه به همت نیروهای دلاور خواب را از چشمان آنها می گیریم و اجازه تصرف قدس شریف را نیز به آنها نخواهیم داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول