اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

قرار گرفتن نام پژوهشگران دانشگاه امام خمینی (ره) در لیست پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان

بر اساس گزارش مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری ISC، هفت نفر از اعضای هیات علمی و پژوهشگران دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در جمع پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.

قرار گرفتن نام پژوهشگران دانشگاه امام خمینی (ره) در لیست پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس  به نقل از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، بر اساس این گزارش، پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا مستخرج از پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ESI) متعلق به شرکت کلاریویت آنالیتیکس (WOS) توسط موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)  که در مهرماه ۱۴۰۱ مورد تحلیل و پالایش قرار گرفت، چهار نفر از اعضای هیات علمی و پژوهشگران دانشگاه، سعید عباس بندی در حوزه موضوعی چند رشته ای، مجید قدیری در حوزه مهندسی، فرزاد ابراهیمی در حوزه موضوعی چند رشته ای،  مرتضی سلیمانی اقدم در حوزه موضوعی علوم کشاورزی و  مرتضی طاهری در حوزه موضوعی چند رشته ای و همچنین دو نفر از پژوهشگران دانشگاه مهندس نواب شفیعی در حوزه مهندسی و  حامد صفرپور در حوزه چند رشته‌ای در این لیست قرار دارند.

فهرست پژوهشگران پراستناد برتر دنیا، گزارشی دوماهنامه از پژوهشگران پراستناد در ۲۲ حوزه موضوعی علوم و علوم اجتماعی در سامانه شاخص‌‌های اساسی علم (ESI) در بازه زمانی ۱۰ ساله است؛ به این ترتیب که پژوهشگران در هر رشته بر حسب تعداد استنادهایی که دریافت کرده‌ اند مرتب سازی و سپس براساس حدود آستانه استنادی به عنوان پژوهشگران پراستناد برتر دنیا در نظر گرفته می‌شوند.

همچنین برخی پژوهشگران در چند حوزه موضوعی حد آستانه استنادی لازم را کسب کرده که در تفکیک پژوهشگران به لحاظ حوزه موضوعی در دسته چند رشته ای قرار گرفته‌اند.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول