اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پرداخت ۲۷۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرستان بن

معاون فرماندار شهرستان بن گفت: سهمیه شهرستان بن در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی از طریق بنیاد برکت 270 فقره بوده که 160 نفر از افراد متقاضی تعیین تکلیف شده‌اند.

پرداخت ۲۷۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرستان بن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بن جلسه تعیین تکلیف تسهیلات اشتغال روستایی بنیاد برکت و تسهیل‌گری شهرستان بن با حضور معاون فرماندار و رئیس بنیاد برکت استان برگزار شد.

امیرحسین سلیمی با بیان اینکه آموزش و استفاده از علوم جدید حوزه اقتصاد از الزامات راه‌اندازی مشاغل است، گفت: ادارات متولی باید سطح علمی و آگاهی متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی را افزایش دهند.

معاون فرماندار شهرستان بن با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی این شهرستان افزود: دوره‌های علمی مورد نیاز شهرستان در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رفع مطالبات مردم شناسایی شده و با همکاری جهاد دانشگاهی و سازمان فنی و حرفه‌ای، آموزش‌ها و مدارک لازم به متقاضیان ارائه می‌شود.

وی با اعلام اینکه تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت به متقاضیان روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود، تاکید کرد: دهیاران و نمایندگان بنیاد برکت در شهرها ملزم به جذب سهمیه و تکمیل پرونده‌های اشتغال و معرفی به بنیاد برکت هستند.

سلیمی خاطرنشان شد: سهیمه شهرستان بن در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از طریق بنیاد برکت ۲۷۰ فقره بوده که ۱۶۰ نفر از افراد متقاضی تعیین تکلیف شده‌اند و پرونده‌های خود را کامل کرده‌اند.

وی یادآور شد: دهیاران و نمایندگان شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر موظف هستند مابقی پرونده‌ها را تا نیمه اول آذر تکمیل و جهت دریافت وام به بنیاد برکت ارسال کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول