اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دوره «مسیر انقلاب» ویژه اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

به همت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مراسم افتتاحیه سومین دوره ویژه اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها با حضور رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

دوره «مسیر انقلاب» ویژه اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مراسم افتتاحیه سومین دوره ویژه اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها با حضور رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

بر این اساس با توجه به منظومه فکری مقام معظم رهبری و شناخت مؤلفه‌های تشکیل تمدن نوین اسلامی با بررسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مراسم افتتاحیه سومین دوره ویژه اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌گردد.

موضوعات این دوره ذیل هفت کلان موضوع برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی انتخاب شده است: اقتصاد، سبک زندگی، علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، استقلال و آزادی، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی، روابط خارجی.

در دوره گذشته 40 نشست با ارائه ۲۶ نفر از اساتید مطرح کشوری همچون حضرت آیت‌الله عابدینی، حجج‌اسلام مجتبی مصباح‌یزدی، دکتر رهدار، استاد رحیم‌پور ازغدی با حضور ۱۲۰ نفر از اساتید به صورت میانگین در هر جلسه برگزار شد، در این دوره نیز مانند دوره گذشته تلاش می‌شود، هر موضوع به یکی از اساتید به نام کشوری و متخصص در آن مسئله، محول بشود.

لازم به ذکر است افتتاحیه این دوره  سه‌شنبه ۲۴ آبان‌ماه ساعت ۱۵ الی ۱۷ در محل ساختمان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول