اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تل‌آویو ادعا کرد؛ عملیات 72 ساعته ارتش اشغالگر در خاک سوریه

رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی، مدعی شد که نیروهای ارتش اشغالگر به مدت 72 ساعت در داخل خاک سوریه در آن سوی حصار مرزی در جولان اشغالی عملیات انجام دادند.

تل‌آویو ادعا کرد؛ عملیات 72 ساعته ارتش اشغالگر در خاک سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  شبکه کان ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که نیروهای ارتش این رژیم با بیش از ۲۵ تانک، خودروی زرهی و نظامی، ۷۲ ساعت به داخل خاک سوریه در آن سوی حصار مرزی در جولان اشغالی نفوذ کردند.

بر اساس این گزارش، که یکشنبه شب (۱۳ نوامبر) از این شبکه تلویزیونی پخش شد، هدف نیروهای اشغالگر از این ماموریت، «باز کردن جاده‌ها در منطقه تحت کنترل اسرائیل در خاک سوریه و جمع‌آوری اطلاعات در خصوص طرف‌هایی که قصد دارند ارتش اسرائیل را در این منطقه هدف قرار دهند» بود. 

این شبکه تلویزیونی در ادامه بدون اشاره به زمان انجام عملیات نظامی مذکور در جولان ادعا کرد که نیروهای زمینی رژیم صهیونیستی، چند روز پیش به همراه ۲۵ تانک، خودروی زرهی و بولدوزر نظامی در این عملیات نفوذ ۷۲ ساله متوالی، شرکت داشتند. 

به نوشته وبگاه «عرب ۴۸»، یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی در این گزارش ادعا کرد که هدف اصلی این نفوذ، «اثبات حضور» نیروهای اشغالگر در منطقه و «نشان دادن قدرت این گردان  با استفاده از همه تجهیزاتش از جمله قدرت تانک‌ها، خودروهای زرهی، نفربرهای و سایر خودروهای نظامی» بود. 

در این گزارش همچنین ادعا شد که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی مسافتی حدود 2 کیلومتری از عمق خاک سوریه را در امتداد حصار امنیتی جداکننده جولان اشغالی تحت کنترل دارد و  عدم حضور نیرو در این منطقه به افراد چه چوپانان و چه خرابکاران اجازه نزدیک شدن به منطقه را می‌دهد».

ارتش رژیم صهیونیستی، از طریق این گزارش، همچنین از آغاز یک رزمایش نظامی از یکشنبه شب تا پنجشنبه آینده در جولان اشغالی سوریه خبر داد و اعلام کرد که در چارچوب تدارک این رزمایش، صدای انفجارهایی از این منطقه به گوش خواهد رسید.

پایان پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول