اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

فارس من| سن جذب دانشجوی بورسیه را افزایش دهید

برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار افزایش سن جذب دانشجوی بورسیه دانشگاه علوم قضایی شدند.

فارس من| سن جذب دانشجوی بورسیه را افزایش دهید

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار افزایش سن جذب دانشجوی بورسیه در دانشگاه علوم قضایی شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند:

« با اهدای سلام و تحیت محضر ریاست محترم قوه قضاییه(حفظ الله)؛
در آستانه آغاز ثبت نام پذیرش آزمون مقطع کارشناسی ارشد و وجود ظرفیت و پذیرش دانشگاه علوم قضایی در آزمون مورد نظر و وجود اشتیاق و علاقه بین تعداد کثیری از داوطلبان؛ خواهشمند است با افزایش حداکثر سن داوطلبان جهت شرکت و پذیرش در رشته های بورس آن دانشگاه در مقطع ارشد موافقت فرمایید.
قبلا از مساعدت حضرتعالی سپاسگزاریم.»

محسن نثاری سردبیر این پویش سامانه فارس من در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: دقیقا اگر بخواهیم به صورت واضح‌تر صحبت کنیم اکثر افرادی که می‌خواهند در این پروسه شرکت کنند خدمت سربازی رفته‌اند و وقتی که خدمت سربازی می روند و برمی‌گردند از آن سنی که مد نظر است عبور کرده‌اند، این افراد با توجه به وضعیت معشیت کار هم می‌کنند  و طبیعتا واحدهای کمتری می‌توانند در طول ترم تحصیلی بردارند و همین موضوع باعث می‌شود مقطع کارشناسی آنها طولانی‌تر شود.

وی در ادامه افزود: صحبت اینجاست، شما که در جذب عمومی قضات سن ۳۴ را در نظر می‌گیرید چرا در مقطع کارشناسی ارشد سن ۲۷ سال را در نظر می‌گیرید؟ چه تفاوتی دارد؟ اگر اینجا مدرک کارشناسی است خوب در جذب عمومی هم کارشناسی است.

 نثاری ادامه داد: من از دانشگاه هم مکاتبه و پیگیری کردم و نتیجه‌ای حاصل نشد و پاسخ ندادند، پارسال گفتند ظوابطی است که هیات امنای دانشگاه مشخص کرده است و پیگیری می‌کنیم اما خبری نشد.

پایان پیام/ ت 41

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول