اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح ۶۸ پروژه با ۳۵ میلیارد تومان در هفته بسیج

استاندار همدان از افتتاح ۶۸ پروژه با اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد تومان در هفته بسیج خبر داد و گفت: همدان، رتبه سوم کشوری آبرسانی جهادی به روستاها را دارد.

افتتاح ۶۸ پروژه با ۳۵ میلیارد تومان در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد بعد از ظهر امروز در کارگروه بسیج سازندگی و آبرسانی روستایی اظهار کرد: تلاش‌های مجموعه سپاه و بسیج که در کنار وظایف ذاتی خود، در زمینه بسیج سازندگی منشا اثر هستند، قابل تقدیر و تشکر است.

وی با بیان اینکه حضور بسیج در هر عرصه و موضوعی، موثر و نقش‌آفرین بوده است گفت: بسیج بیدار و هوشیار است و همیشه مانع از تحقق نقشه‌های شوم دشمنان این مرز و بوم شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مردم شریف ایران، دلبستگی همیشگی به پاره‌ تن خود یعنی بسیجیان داشته و دارند افزود: نگاه دستگاه‌های اجرایی استان به بسیج جهاد سازندگی، حمایتی است.

وی با بیان اینکه با تعامل خوب بسیج سازندگی و مجموعه آبفا، اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف انجام شده است تأکید کرد: طبق تفاهم‌نامه بین این دو مجموعه آبرسانی به ۱۶۰ روستا در یک مرحله و ۴۸ روستای دیگر نیز در مرحله بعدی، انجام و اجرا خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: بیش از ۶۸ پروژه در حوزه‌های مختلف، با بیش از ۳۵ میلیارد تومان که با همکاری بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی انجام شده، در هفته بسیج افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

پایان پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول