اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ریاست جمهوری عراق: موضع بغداد در حمایت از فلسطین ثابت است

ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای در واکنش به جنجال حضور رئیس جمهور این کشور در نشست شرم‌الشیخ با حضور نماینده رژیم صهیونیستی، بر موضع ثابت بغداد در قبال فلسطین تأکید کرد.

ریاست جمهوری عراق: موضع بغداد در حمایت از فلسطین ثابت است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای تأکید کرد که موضع این کشور در قبال مسئله فلسطین واضح و روشن است.

در این بیانیه‌ آمده است که پس از بازگشت «عبداللطیف جمال رشید» رئیس جمهور عراق از اجلاس اتحادیه عرب در الجزائر و نشست تغییرات آب و هوایی در شرم‌الشیخ مصر، برخی‌ بدخواهان عراق با ایجاد جنجالی به دنبال تحت الشعاع قرار دادن دیدارهای موفق رئیس جمهور با سران بسیاری از کشورها بودند.

بنا بر گزارش خبرگزاری عراق (واع)، در این بیانیه آمده است: «درباره همه دیدارهای رئیس جمهور بیانیه‌های رسمی از سوی دفتر اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری صادر شده است و و در هیچ یک از دو کشور (الجزائر و مصر) دیدار یا نشستی نبوده که اعلام نشده باشد».

ریاست جمهوری عراق در بیانیه خود افزود: «موضع عراق در بیان سیاست خود مبنی بر احترام به منافع مشترک و پایبندی به مسائل بزرگ از جمله مشکل ملت عربی فلسطین واضح و آشکار بوده و این موضع از جانب همه قابل تقدیر بوده و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در دیدار با رئیس جمهور عراق از موضع بغداد قدردانی کرده است».

در چند روز گذشته انتشار تصاویری از حضور رئیس جمهور عراق در کنار نماینده رژیم صهیونیستی در نشست تغییرات آب و هوایی در شرم‌الشیخ مصر، موجی از انتقادات علیه او را به دنبال داشت.

پایان پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول