اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

راه اندازی سامانه 139 جهت گزارش تخلفات حوزه منابع طبیعی در ایلام

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام از راه اندازی سامانه ۱۳۹ تلفن امداد و نجات جنگل و مرتع خبر داد و گفت: حفاظت و حمایت از عرصه های منابع طبیعی از وظایف اصلی و ذاتی این سازمان است.

راه اندازی سامانه 139 جهت گزارش تخلفات حوزه منابع طبیعی در ایلام

ابراهیم پیرزادیان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از راه اندازی سامانه ۱۳۹ تلفن امداد و نجات جنگل و مرتع خبر داد و گفت: حفاظت و حمایت از عرصه های منابع طبیعی از وظایف اصلی و ذاتی این سازمان است.

وی با اشاره به این که این سامانه برای دریافت گزارش های مردمی در خصوص تخلفات حوزه منابع طبیعی در استان راه اندازی شده افزود: حفاظت و حمایت این اداره کل بر اساس قانون بر عهده یگان حفاظت گذاشته شده که بر همین اساس ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی در زمزه ضابطان خاص قضایی محسوب شده و به عنوان بازوی اجرایی دستگاه قضایی به شمار می آیند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: علاوه بر شماره تلفن ۱۵۰۴ راه اندازی این سامانه در کمک به حفظ و حراست از منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب عرصه ها، قطع درختان، شخم و شیار و کاهش قاچاق چوب و زغال اهمیت ویژه دارد.

پیرزادیان در پایان گفت: این سامانه طوری طراحی شده که گزارش های مردمی هم در استان و هم در مرکز قابل نظارت و پیگیری است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول