اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی سمنان در رزمایش جهادگران فاطمی ۲

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ۶۰۰ گروه جهادی این استان در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ شرکت می‌کنند.

فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی سمنان در رزمایش جهادگران فاطمی ۲

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در چهارمین جلسه قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: لیست گروه‌های جهادی فعال در شهرستان‌ها به‌منظور شرکت در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ آماده و اعلام شده است.

وی اضافه کرد: لازم است تا جلسات قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی با جدیت توسط فرمانداران استان سمنان برگزار شود و در تحقق مصوبات تلاش جدی به عمل آید.‌

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ تفاوت‌هایی در ماهیت اجرایی با سایر رزمایش‌ها دارد و با توجه به شرایط خاص امروز، افزایش شاخص امیدبخشی و اعتماد در مردم و ایجاد روحیه جهادی را در دستور کار خود دارد و لازم است تا همت ویژه‌ای در اجرای رزمایش صورت گیرد.

دامغانی ادامه داد: نقش اقدامات جهادی و حضور جوانان در مقابله با ترفندهای دشمنان و همچنین کادرسازی و فرهنگ‌سازی مناسب با هدف افزایش امید در مردم بسیار مؤثر و قابل‌توجه است.

وی تصریح کرد: یکی از الزامات کار جهادی نقش‌دهی به مردم منطقه و بهره‌مندی از مشارکت مردم همان‌ منطقه در انجام کار جهادی است و مشکلات هر منطقه باید با کمک و مشورت مردم همان مناطق برطرف شود.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: بازتاب مناسب رسانه‌ای و انتشار حداکثری اقدامات و تلاش‌های انجام‌شده، مورد انتظار است.‌

دامغانی خاطرنشان کرد: کیفیت صبحگاه روز نخست رزمایش و انتشار رسانه‌ای این صبحگاه، می‌تواند در افزایش روحیه امید و اعتماد در مردم استان سمنان مؤثر باشد.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول