اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

ارائه دستاوردهای دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی

ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه آزاد در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی ارائه شده است.

ارائه دستاوردهای دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قزوین، مرکزی، تهران، خراسان شمالی، البرز، گیلان، گلستان، خوزستان و واحدهای مستقل علوم و تحقیقات و نجف آباد در این نمایشگاه حضور داشتند.

دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه به ارائه و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در حوزه صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی از ابعاد مختلف اعم از تولید ماشین‌آلات، مواد اولیه، تجهیزات و خدمات وابسته و همچنین خدمات مورد نیاز صنایع، واحدهای تولیدی، آزمایشگاهی و کارگاهی پرداخت.

ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید و تامین‌کنندگان مواد و تجهیزات شیمیایی و آزمایشگاهی با مصرف کنندگان، عرضه آخرین پیشرفتهای صنعتی توسط شرکتهای پیشرو بین‌المللی، ایجاد فضایی برای تعامل بین فعالان حوزه صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی از قبیل تولیدکنندگان، بازرگانان، ارائه‌کنندگان خدمات و توزیع‌ کنندگان و ایجاد بستری جهت تعامل هر چه بیشتر نهادهای علمی و پژوهشی کشور با صنعتگران داخلی و خارجی برخی از اهداف این نمایشگاه است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول