اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

بارش باران در مسجد النبی و مسجدالحرام+فیلم و عکس

روز گذشته با بارش باران در مسجدالحرام و مسجدالنبی (ص)، جمعی از زائران به فضای مسقف حرمین شریفین پناه بردند و برخی دیگر زیر بارش رحمت الهی به نیایش مشغول شدند.

بارش باران در مسجد النبی و مسجدالحرام+فیلم و عکس

به‌گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، روز گذشته باران در مدینه منوره و مکه مکرمه بارید و با نزول رحمت الهی برخی از زائران حرمین شریفین با وجود شدت باران در حالی که خیس شده بودند به نیایش پرداختند و دست‌های نیاز را رو به آسمان بلند کردند.

بارش باران در مسجدالنبی (ص)‌

همچنین برخی از زائران به فضای بسته یا مسقف مسجدالحرام و مسجدالنبی (ص) پناه بردند و برخی دیگر این اماکن مقدس را ترک کرده به خانه یا هتل‌های خود رفتند. دقایقی نیز این بارش در مدینه منوره به تگرگ تبدیل شد و بسیاری از زائران را از فضای باز حرم نبوی متفرق کرد.

در مسجدالحرام نیز جمعی از زائران با بارش رحمت الهی در جوار کعبه به دعاخوانی مشغول شدند و برخی هم از متولیان خانه خدا می‌خواستند تا بتوانند از آب ناودان طلای کعبه جمع‌آوری کنند.

 

بارش باران در جوار خانه خدا

به گزارش فارس، در روزهای اخیر تعداد عمره‌گزاران افزایش قابل توجهی داشته و سعودی‌ها محدودیت‌ها را نیز برای پذیرش زائران خارجی لغو کرده‌اند تا از این طریق زائران بیش‌تری بتوانند به زیارت خانه خدا مشرف شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول